iiki, olen 24vuotias opiskelija, kotoisin Pohojammaalta, opiskelen Kouvolassa. Se, miksi kirjoittelen ja luen tätä palstaa, ihan vain siitä syystä, että asuin vuoden verran Lontoossa, takaisin Suomeen muutin viime vappuna. Lähdin Lontooseen kesätöihin, mutta vajaan viikon asumisen jälkeen päätin jäädä pidemmäksi aikaa, lähinnä pomojen jatkuvasta pyynnöstä

Viihdyin aluksi vaihtelevasti, mutta loppua kohti paremmin, ja nyt täytyy sanoa, että Suomi on ahdistava paikka, tai sitten olen vaan väärässä paikassa

Mun parhaat ystävät on mielikuvitusolentoja, joiden kanssa viihdyn hyvin. Äiti on ehkä paras ystäväni oikeista ihmisistä, sekä tietenkin olut ja tupakka. Olen katkera ja elämänhaluton, ja elättelen toiveita paremmasta elämästä

Ei vais, mutta olen kyllästynyt elämääni tällä hetkellä. Oli ehkä virhe olla vuosi poissa koulusta, sillä nyt se tuntuu ihan mahdottomalta. Suurin haaveeni olisi voittaa 10 000 e jostain kisasta, että voisin maksaa opintolainani pois ja jättää koulu kesken, ja lähteä lukemaan jotain mikä oikeasti kiinnostaa (ihmisten mieli, haluan päästä rikollisten pään sisään intohimoisesti). Rakastan rikoksia ja toivoisin voivani joskus tehdä työtä sillä saralla. Luen alibia ja murha.infoa ja kaikkea rikoksiin liittyvää (paitsi fiktiota) ja sillä tavoin saan itseni pelkäämään kaikkia ääniä ja yksin kotona olemista

Asun yksin, onnellisesti, enkä voisi kuvitella eläväni miehen tai kenenkään muunkaan kanssa. Jos voisin, ottaisin itelleni lemmikin, mutta en tässä elämäntilanteessa.
Olen suunnitellut pistäväni elämäni sille mallille kuntoon, että ensi syksynä jos/kun valmistun koulusta, pakkaan kamat ja karistan suomen pölyt kintuistani ja suuntaan muualle. Suomen talvet saa riittää, kesät voin viettää Suomessa.
Toivoisin maailman rauhaa ja jos lähdetään niistä mahdollisista haaveista, niin sen 10 000:n lisäksi haluaisin tiputtaa 5kg ja piristyä tästä inhottavasta vuodenajasta huolimatta. Sekä toivoisin että ihmiset voisivat hyvin.