Welcome, Guest. Please Login
Finn-Guild
  News:
Signup for free on our forum and benefit from new features!
  HomeHelpSearchLoginRegister

Pages: 1 2 3 ... 6
Send Topic Print
Re: Esittaytyminen (Read 4033 times)
Cable
God Member

Cleveland
Re: Esittaytyminen
30.10.2008 at 18:45:47

no pistetaan taa nyssit vauhtiin.

eli oon cable (hi cable) ja asustelen seittematta vuotta taalla koillis-englannissa enkkumiehen ja kahden suloisen ja harvinaisen aanekkaan tyton (3&5) kanssa. olen seurannut ja kirjoitellutkin tanne kuusi vuotta ja koukussa ollaan, se on myonnettava.

talla hetkella olen kai keski-ian tai kolmenkympin tms kriisissa varsinkin toitten osalta kun tekis mieli ruveta tekeen jotain oikeesti mielenkiintosta hommaa, mut en oikein ymmarra mita siella 'ulkona' on tarjolla ja mita ihmiset oikeesti tekee ja mihin sita omat rahkeet riittas. tyot vaihtuu ainakin vuoden valein ja tuntuu etta joka paikassa on joku idiootti joka saa tyoilmapiirin kamalaks. onko liikaa vaadittu etta loytas tyon jota olis kiva ja jopa innostava teha, ei olis jatkuvaa stressia ja tyokaverit olis mukavia? ei musta.. jos joku tietaa mista niita loytyy niin vinkkeja otetaan vastaan. ja yksityisyrittajyytta en ota vinkkina vastaan maailman tamanhetkisen tilanteen takia  Cheesy

eli kiitos fellow anonyymit kapristelijat ja tervetuloa uudet kujeilijat ja taytyy sanoa, etta teen ehka maailman parasta bolognesea, vihaan carverya, kirsikkakokis on taysin aliarvostettua ja sunnuntaiajelijat sais kattoa kantrifailia ja pysya poissa tielta.

tanaan itkin kun katsoin ala aanesta-mainosta ja kaihoan moorseja. olen jopa niin kateva kasistani, etta kun tuli niin pirhanan kylyma (ja pimia, joka sai minut kikattelemaan) etta vasasin muksuille semmoset halloweenasut, etta niihin mahtuu kunnolla lamminta alle. mutsi tulee huomenna ja tuo miulle varmaan kouvolan lakua ja vasaa sitten meille plattyja. lauantaina matkataan whitbyyn osottelemaan mustiinpukeutuneita ihmisia ja maanantaina vois vaikka alottaa jonku tyon, kun sita varten se mutsi tanne kuskattiin, etta se vois kaitsea lapsia. jos en o toissa, ni mita hyotya siita sitten on? kysympa vaan. en o viela tavannu yhtaan paikallista suomalaista, ja koska kuherruskuukausi mieheni kanssa jatkuu yha, ei o kavereitaka siunaantunnu.ta.
Back to top

"If this were a dictatorship, it'd be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator." --George W. Bush
  IP Logged
Marita
God Member

Reply #1 - 30.10.2008 at 19:23:49

Marita, lähes viisikymppinen, vapaamielinen 'mummo'.
Back to top

IP Logged
mariax
God Member

Reply #2 - 30.10.2008 at 19:44:02

Mariax, 28, opiskelija & charity worker, sinkku, vannoutunut brixtonilainen  Wink.

Tykkaan nortin lailla kielista, yksityiskohdista ja pilkun ajoittaisesta viilaamisesta. Sitakin enemman baari-illoista hyvassa seurassa, matkoista tuntemattomaan ja sekalaisen seurakunnan keskella elamisesta.

Uskon ihmisiin ja teen taysin sydamin tyota auttaakseni edes muutamaa vahempiosaista maailmassa. Olen huono seuraamaan ja joskus ymmartamaankin politiikan suuria kiemuroita, mutta erinomainen hands on - tyossa ihmisten keskella.
Back to top

When I do good, I feel good; when I do bad, I feel bad, and that is my religion.
-Abraham Lincoln-
  IP Logged
Emmie
Senior Member

Reply #3 - 30.10.2008 at 20:21:29

28v pohjois-Suomesta kotoisin, Lontoossa asustanut noin 8 vuotta. Kihlattuna norjalainen mies. Yleensa ottaen aika rento, tykkaan matkustaa ja lipittaa viinia... ja hyva ruoka on must. Toisaalta sitten joskus palaa pareet aika reippaasti ja sitten katistaan. Talla hetkella poltan kynttilaa molemmista paista uudessa tyoroolissa ja mietin perheenlisaysta.  Grin
Back to top

IP Logged
Turboelli
Senior Member

Leeds
Reply #4 - 30.10.2008 at 21:34:25

Ihania tarinoita.

Cable sai mut hymyilemään  Smiley

TurboElli iltaa. Kaksysi kohta täynnä. Oulusta lähtösin. Kuus vuotta Leedsissä.
Kokoajan liikkeellä, en saa ikinä istuttua peräpäälleni ennen ku päivän hommat on pulkassa, mistä johtuu Turbo etuliite.

Kiinnostuksena terveysintoilu, huuhaa, juoksu, syönti, lauantait, kaiken maailman yleistieto, tositarinat, pyykin kuivuminen ja sen tuijotus ja liikuttelu(OIKEESTI), punkku, lohikäärmeet, sudet, mehustus, koirat, metsä, maaseutu lampaineen, moors, maaseutupubit, tatuoinnit, rock- ja hevimusiikki, unet, matkustelu ja kaurapuuro.

Olen mökkihöperöitynyt viimesen vuoden aikana ja mun kädet on aina jäässä.

Musta ois pitäny tulla arkeologi eikä tylsä toimistotäti.
Back to top

"When you're having a chat with an idiot, make sure he isn't having one too"
  IP Logged
hkm76
God Member

Reply #5 - 30.10.2008 at 22:44:08

Harri, ikaa 32 v., strategiset mitat jaakoon salaisuudeksi  Wink Oulusta alunperin minakin, Lontoossa vuodesta 1996, yks vuosi Cambridgessa ja sitte toissa vuosituhannen vaihteesta Lontoossa.

Elamankumppani (varmaan brittilaisin ihminen jonka tiedan vaikkakin intialaista sukujuurta) loytyi muutama vuosi sitten ja nyt ollaan oltu ihan virallisesti yhdessa (civil partnership) tammikuusta ja hyvin tuntuu menevan!

Itse olen sijoitus/verotusalalla ja puoliso BBC:lla tuotannossa, opposites attract I guess. Matkailu, elokuvat, kokkailu kuuluvat harrastuksiin. Just katottiin Pam Annin keikka dvd:lta, nayttas olevan ohjelmistossa marraskuussa Hammersmith Apollossa, hulvatonta...
Back to top

« Last Edit: 30.10.2008 at 22:52:01 by hkm76 »  
  IP Logged
Lady Deytheur
Senior Member

Reply #6 - 30.10.2008 at 23:26:48

Lady Deytheur - two for the price of one: pullantuoksuinen kotiäiti ja rahanhimoinen uranainen samassa pakkauksessa. Ikää yli kolmekymmenen, reippaastikin jo, lapsia kaksi ja miehiä yksi. Itä-Angliaan 11 vuotta sitten Hampurin, Helsingin ja Dublinin kautta päätynyt hämäläistyttö. Silloin harvoin kun vapaa-aikaa löytyy, harrastuksina ovat flamencon tanssiminen, DIY, punaviinin tai siiderin juonti television ääressä, kutominen ja kirkassilmäinen idealismi.
Back to top

IP Logged
Sonja
Junior Member
**

Reply #7 - 30.10.2008 at 23:53:52

Olen Sonja, 29-vuotias helsinkiläistyttönen. Olen ammatiltani muusikko ja soitonopettaja, juuri palannut Lontooseen viiden vuoden poissaolon jälkeen (hurraa!). Asun pikkuriikkisessä yksiössä aussi-britti poikaystävän kanssa, joka on myös muusikko. Kulutan paljon (mutta kuitenkin kohtuudella) Icelandin tarjouspunaviiniä, tykkään istua bussin yläkerrassa iltaisin ja kurkkia ihmisten koteihin sisään, sekä kävelyretkistä Hampstead Heathillä.
Back to top

IP Logged
finest
Junior Member
**

Reply #8 - 31.10.2008 at 00:28:39

Veini on 49 ikäinen mies Tallinnasta(komea, mitä salaamaan), aikani maailmaa kierrettyäni, ensin merillä ja sitten Ruotsissa Englanissa jenkeissä ym. kiertänyt maailman kansalainen joka on asettunut Viroon, olen neljän lapsen isä (ekat lapset 27.tyttö ja 23 poika), ja toisen kerran avioliitossa, pieniä poikia on kaksi toinen 8v, ja toinen 10v. Aviolliitossa ja onnellinen, ammatiltani olen keittiömestari, vaimoni on virolainen, ja työskentelee sosiaali alalla lastensuojelussa Tallinnassa. Nikki nimeltään Vilma foorumillamme, puhuu sujuvaa suomea, ja kirjoittaakin jo aika hyvin!

Unelmani on kirjoittaa kirja ravintola alalta, ja pidänkin kirjoittamisesta yli kaiken, löysin harrastuksen nelisen vuotta sitten, ennen en tiennyt koneista mitään..olen seilannut vaikka missä, ja ollut afrikan pimeissä kolkissa viemässä unicefin tavaroita lääkeitä ja ambulanseja ym roinaa..kielitaitoni on surkea..silti minut haettiin aina paikalle kun kukaan muu ei pärjännyt Grin

Yleensä ihmiset aina luulevat että valehten kun kerron  seikkailuistani, omaan kuitenkin äärimäisen rehelllisen luonteen, ja tavat! Siinäpä teille veini lyhykäisyydessään!

veini
Back to top

IP Logged
Pete
God Member

Reply #9 - 31.10.2008 at 07:30:13

Pohjoislontoolaistunut thirty-something.  Tällä Saarella jo silloin kun Maggie joutui eroamaan.
Back to top

IP Logged
igloo
Junior Member
**

UK
Reply #10 - 31.10.2008 at 08:54:43

Luuraan palstalla sekalaisesti, välillä päivittäin, välillä kerran kuussa jos sitäkään. Töissä ei saa kirjautua eikä kirjoitella foorumeille, joten usein olisi kyllä sanottavaa, mutta kotia ehdittyä ei sitten enää muistakaan. Toisaalta parempi ehkä näin.

Kolmenkympin raja menee rikki ensi kesänä, muutaman vuoden asustelun jälkeen tunnen ensimmäistä kertaa kotiutuneeni jonnekin, tänne itä-keskimaan kriminaalipääkaupunkiin. Asun Englannissa nyt jo toiseen otteeseen, kävin Coventryssä kääntymässä vuoden verran 2001 vuoden paikkeilla.

Suomessa osoitteenmuutokset olivat jokapäiväistä arkea jo hamasta lapsuudesta asti, ja etelä-suomea onkin tullut asustettua aika laajasti. Etelä-euroopassa kerkesin käydä kääntymässä neljän vuoden ajan lapsena, ja pisin yhtäjaksoisesti samassa paikassa asuminen rajoittuu tällä hetkellä neljään vuoteen, kahden vuoden päästä nähdään meneekö ennätys rikki.

Kun luppoaikaa löytyy töissä, surffailen eri maiden lehtiä, Ilta-Sanomien keskustelupalstaa luen ihan itseäni kiusatakseni kun otsasuoni alkaa yleensä sykkiä vartin jälkeen, ja Daily Mailia ihan siksi kun se on niin posketonta. Ihka-oikeita uutisia haalin bbc:ltä, hesarista (iltiksistäkin joskus täytyy myöntää) ja muista netistä löytyvistä lehdistä. Guardiania ja Timesiäkin luen joskus töissä, tosin viihdearvo ja usein uutisarvokin jää niissä hieman vajaaksi.

Telkkari meillä on muttei antennia, sarjoja ja leffoja katselemme kylläkin ehkä katselukeskiarvon ylikin ihan DVD:n ja netin voimalla.

Suomea en oikein kodiksi osaa mieltää, ja siellä olo olikin aina hieman ulkopuolinen. Täällä tunnun viihtyväni, ja aika näyttää tuleeko tästä saaresta pysyvä koti näin niinkuin vanhuutta ajatellen, vai tuupinko rollaattorini sittenkin siinä vaiheessa tropiikin lämpöön, kun ei kylmät ilmat oikein nytkään sytytä.

Tässä olisi hieman sekavaa esittäytymistä, kysyä toki aina saa jos jokin mieltä  kaivaa.

Back to top

IP Logged
Kata
God Member

Reply #11 - 31.10.2008 at 09:18:39

32-vuotias Kainuun perukoilta kotoisin oleva hehkea nainen (Wink). Joulukuussa tulee 5 vuotta tayteen Windsorissa, Lontoon lahella asumista. Sita ennen seilasin ympari Eurooppaa ja hieman sen ulkopuolellakin seitsemassa eri maassa ja ulkomailla on tullut asuttua yhteensa jo yli 12 vuotta. Eronnut ja exa (ex-aviomies) jaksaa kylla muistuttaa, etta toista kertaa naimisiin ei valttamatta kannata menna nalkuttamalla yha vielakin (toisiltaisen haukkuryopyn jalkeen ena aio soittaa hanelle ennen ensi viikkoa  Angry) Grin Kohelo olen kylla aina ollut ja pidan hauskanpidosta, joten sosiaalinen elamani on hyvin vilkasta. Harrastan "itseni kunnossa pitamista", oli se sitten urheilua tai viininlitkimista. Vaatekaappi on pullollaan korkeita korkoja ja hotpantseja. Tyopaikka on ihmeen asiallinen eli olen toissa "compliance"-alalla (minusta loytyy siis myos se vakavempikin "ammatillinen" puoli...)
Back to top

IP Logged
Kaya
Senior Member

London
Reply #12 - 31.10.2008 at 11:54:01

Kaya on 29-vuotias (viela 30 paivaa) nainen Lansi-Lontoosta...Englannin kamaralla kohta 2,5 vuotta ja koko aika asuttu Lontoossa.

Tyokseni teen tv-markkinointia suuressa amerikkalaisessa tuotantoyhtiossa. tyo on mukavaa ja kiireista. Asun kimppakampassa kahden muun suomalaisen tyton kanssa "Finlandshiressa" Wink

tykkaan kayda ulkona iskemassa miehia (HA!) ja rakastan kayda keikoilla...olen vahan ehka rokkitahtigroupie ja pidan erityisesti lyhyista leadsingereista Tongue jack daniels on hyva ystavani ja paheeni on tupakointi...

pidan nukkumisesta ja harrastan liikaa shoppailua. tanssiminen on lempiliikuntalajini ja sita on harrastettu 5 vuotiaasta asti...jaanyt vahemmalle viimeisen parin vuoden aikana mutta tarkoitus olisi aloittaa uudestaan Smiley

pakkomielteena on julkkikset ja diet coke.

Back to top

IP Logged
Minnna
Senior Member

Isle of Man
Reply #13 - 31.10.2008 at 18:23:13

23-v. suht uusi palstalaistyttö Keski-Suomesta, nimen ehkä arvannettekin  Wink

Opiskelut tuli suoritetuksi viime toukokuussa, railakkaaseen opiskelijaelämääni sisältyy myös mukavan vauhdikas vuosi Ranskanmaalla. Siellä olin viime vuoden ja tapasin tämän nykyisen miekkoseni. Kun vuosi lennettiin paikasta toiseen kolmen maan välillä, niin päätin että valmistuttuani tulen sitten tänne pikkusaarelle asumaan ja katson, mihin elämä vie. Tähän mennessä vie hyvin ja minä vikisen  Grin

Työskentelen pankkialalla temporary contractilla tällä hetkellä, ja jos edelleen olen samalla parin kuukauden päästä niin lähden kaverin kanssa Alpeille kuukaudeksi myymääm hiihtolippuja ja lautailemaan ilmaseks. Lumilautailu intohimoni ja fondue ah-niin-ihanaa! Mutta katsellaan miten tyttösen käy. Mun mielestä mulla on oikeus yhteen kuukauteen, koska poikakaverikin on menossa Intiaan kahdeks kuukaudeks keväällä  Roll Eyes

Siinäpä se. Mun lempi-iskulause on muuten (tai siis oli): Tuu meille, mä oon mukava!
Back to top

IP Logged
tellu97
God Member

Reply #14 - 31.10.2008 at 19:19:08

Olen varmaan tämän palstan vanhimpia: tulin Lontooseen 11 vuotta sitten, olin silloin 41 v  Shocked ...
Alunperin tein työsopimuksen kahdeksi vuodeksi, mutta täältä löytyi aivan yllättäen mies, jonka kanssa ollaan nyt oltu yhdessä kymmenisen vuotta. Reissataan, nautitaan kotona kokkailusta ja ulkona syömisestä eli ruuasta yleensä.
Tällä palstalla olen viime aikoina ollut aika hiljainen, mutta tykkään lukea ja kuulla mitä muille palstalaisille kuuluu.
Back to top

IP Logged
M
God Member

London
Reply #15 - 31.10.2008 at 19:37:33

Huomenna 42 v. SW Lontoolainen, Englannissa hurahtanut about kakskytaviis vuotta. 10 vuotta Brightonissa, loput taalla Wimbledonin kyljessa. Ei lapsia eika miesta, kissoja 2. Jain toista pois vuonna 2000 pysyvan sairauden takia.

Harrastuksina valokuvaus, bloggaaminen (diary blog ja valokuva blog), matkustelu, lukeminen, yleinen lay abouttaaminen  Cheesy
Back to top

« Last Edit: 31.10.2008 at 19:39:32 by M »  

Ai äm tö sentöö of tö jyyniivöös!
  IP Logged
hellu
Junior Member
**

Reply #16 - 05.11.2008 at 19:56:42

Hellu 28-vuotias Helsingistä kotoisin. Englannissa kolmatta vuotta. Seurustelen espanjalaisen miehen kanssa ja hanenpa vuoksi tanne brittein saarille rantauduin pidemmaksi aikaa.. vaikka suunnitelmissa on muuttaa Espanjaan ensi vuonnaSmiley Haaveilen jo espanjan auringosta.
Kiinnostuksen kohteita ovat: matkustelu, taide, kielet, ruuanlaitto, yoga, muoti, tositv, leffat, lukeminen jne...
Back to top

IP Logged
Johanna
YaBB Newbies
*

Nottingham, England
Reply #17 - 05.11.2008 at 20:21:49

Tulin opiskelemaan vuonna 2000 Walesiin Turun lahelta, enka ole sen jalkeen onnistunut talta saarelta soutamaan pois  Grin. En ole kylla toisaalta halunnutkaan. Wink

Ikaa on 29 vuotta, t Grin. Tamanhetkinen asuinpaikka on Liverpool mutta seuraavaksi aion painella Nottinghamiin - aloitan jatko-opinnot Leicesterissa ensi vuonna ja niiden paatyttya olen tehnyt 'erittaan alykkaan paatoksen' tayspaivaisen opiskelun aloittamisesta (jos mut nyt edes hyvaksytaan kouluun  Tongue).
Siviilisaaty on virallisesti sinkku, vaikka lahes yhdeksan kuukautta tassa on karvistelyt kaukosuhdetta Nottinghamissa asuvan Sunderlandin kasvatin kanssa. Katsotaan kuinka kay kun sinne muutan  Shocked!

Harrastuksina enimmakseen vapaaehtoistyo, kahvinjuonti ja Dave-kanavan katsominen, Nottinghamissa sitten olis tarkoitus aloittaa jaakiekon peluu  Smiley. Toitakin pitais varmaan tehda siellakin  Grin!
Back to top

”You miss 100% of the shots you never take.”
Wayne Gretzky
  IP Logged
Anne1
YaBB Newbies
*

Reply #18 - 08.11.2008 at 13:48:57

Heips kaikille1
Olen 23-vuotias Tampereen kasvatti ja rantauduin talle saarelle viime jouluna. Miehen perässä tietysti Smiley Asustelen tällä hetkellä nottinghamissa mutta haluaisin avartaa tuota maailman katsomusta lähtemällä jossain vaiheessa Espanjaan tai Australiaan (nyt kun vielä voittaisin siinä lotossaSmiley)
Harrastuksista mainitakoon harrastelijateatteri, shoppailu ja maailman parantaminen Smiley
Back to top

IP Logged
AM
YaBB Newbies
*

Reply #19 - 08.11.2008 at 19:00:53

26-vuotias naimisissa oleva yhden lapsen isä. Valmistaudun juuri ensimmäiseen omaan isänpäivääni.

Asun vielä Suomessa, mutta olen hyväksynyt työpaikan St Albansista ja duuni alkaa vuoden 2009 alussa.
Back to top

IP Logged
iiki
God Member

London SE1
Reply #20 - 08.11.2008 at 22:36:35

iiki, olen 24vuotias opiskelija, kotoisin Pohojammaalta, opiskelen Kouvolassa. Se, miksi kirjoittelen ja luen tätä palstaa, ihan vain siitä syystä, että asuin vuoden verran Lontoossa, takaisin Suomeen muutin viime vappuna. Lähdin Lontooseen kesätöihin, mutta vajaan viikon asumisen jälkeen päätin jäädä pidemmäksi aikaa, lähinnä pomojen jatkuvasta pyynnöstä Grin Viihdyin aluksi vaihtelevasti, mutta loppua kohti paremmin, ja nyt täytyy sanoa, että Suomi on ahdistava paikka, tai sitten olen vaan väärässä paikassa Grin

Mun parhaat ystävät on mielikuvitusolentoja, joiden kanssa viihdyn hyvin. Äiti on ehkä paras ystäväni oikeista ihmisistä, sekä tietenkin olut ja tupakka. Olen katkera ja elämänhaluton, ja elättelen toiveita paremmasta elämästä Grin Ei vais, mutta olen kyllästynyt elämääni tällä hetkellä. Oli ehkä virhe olla vuosi poissa koulusta, sillä nyt se tuntuu ihan mahdottomalta. Suurin haaveeni olisi voittaa 10 000 e jostain kisasta, että voisin maksaa opintolainani pois ja jättää koulu kesken, ja lähteä lukemaan jotain mikä oikeasti kiinnostaa (ihmisten mieli, haluan päästä rikollisten pään sisään intohimoisesti). Rakastan rikoksia ja toivoisin voivani joskus tehdä työtä sillä saralla. Luen alibia ja murha.infoa ja kaikkea rikoksiin liittyvää (paitsi fiktiota) ja sillä tavoin saan itseni pelkäämään kaikkia ääniä ja yksin kotona olemista Grin

Asun yksin, onnellisesti, enkä voisi kuvitella eläväni miehen tai kenenkään muunkaan kanssa. Jos voisin, ottaisin itelleni lemmikin, mutta en tässä elämäntilanteessa.
Olen suunnitellut pistäväni elämäni sille mallille kuntoon, että ensi syksynä jos/kun valmistun koulusta, pakkaan kamat ja karistan suomen pölyt kintuistani ja suuntaan muualle. Suomen talvet saa riittää, kesät voin viettää Suomessa.

Toivoisin maailman rauhaa ja jos lähdetään niistä mahdollisista haaveista, niin sen 10 000:n lisäksi haluaisin tiputtaa 5kg ja piristyä tästä inhottavasta vuodenajasta huolimatta. Sekä toivoisin että ihmiset voisivat hyvin.
Back to top

On nii lysti notta ei saa lakkaamaha, ja ku lakkaa, rupiaa uurestansa!
  IP Logged
HT
Full Member

Reading
Reply #21 - 10.11.2008 at 14:04:23

HT, 29v, brittilaistynyt helsinkilainen. Asun Berkshiren maaseudulla Readingin kyljessa englantilaisen aviomieheni kanssa, vuosia talla saarella tuli tassa syksylla tayteen jo kymmenen (lahdin opiskelemaan ja jain talle tielle). Identiteettikriisi vaivaa viela tassakin iassa ja olen copywriter by day, urheiluhieroja by night - paivat karsin siis 9-to-5(.30) elamasta toimistolla ja muuten on oma pulju pystyssa ja yksityisyrittajyys kaynnistymassa. Tykkaan ruuanlaitosta, viininjuonnista ja urheilusta, olen ylpea ToPo:n kasvatti ja liputan taalla netballin luvatussa maassa edelleen koriksen puolesta - nyt pelaan kieltamatta teinivuosia alemmalla sarjatasolla, mutta mikas siina, tassa iassa alkavat paikat jo pettaa ja se viininjuonti vie aikansa sekin. Valmistaudun samalla elakepaiviin golfia opettelemalla.
Back to top

IP Logged
kirsikaarina
YaBB Newbies
*

London
Reply #22 - 13.11.2008 at 14:56:54

Kirsi, helsinkiläinen alunperin - vaikkakin sittemmin 20v vihtiläinen - vahvasti elänyt, kahdesti avioitunut sekä eronnut että leskeytynyt, kohtuuttomasti matkusteleva ja joltain reissulta sitten kolmannen partnerinsa talteen korjannut.... jos uskoisin häpeämisen kirkastavaan vaikutukseen niin nyt häpeäisin ...että vielä tässä kunnioitettavassa keski-iässä muuttaa miehen perässä minnekään, mutta kun en usko niin katselen vain huv***uneena..... lapsia kolme, joista nuorin seurasi mukana ja taistelee nyt paikallisessa koulussa puutteellisen kielitaitonsa kanssa....
Haluaisin taas koiran...tai kaksi.. niitä on ollut ainakin 40 (aikuisten oikeesti) mutta nyt "tarttis taas saada"..... Roll Eyes

Olen aidosti monilahjaton - ei jälkeäkään minkään sortin lahjakkuudesta - mutta innostuneena seuraan siinä suhteessa itseään onnekkampien suorituksia niin taiteiden kuin urheilunkin saralla ....harrastan maailmanparannusta hyvässä seurassa - punaviinin voimalla jos mahdollista - aloitan dieetin maanantaina...niin.. joka maanantai!! Jonkin verran maailman kolhima ja pinnalta rypistynyt mutta henkisesti 14 v...vaikka jo tässä iässä tajunnut, ettei mikään ole niin musta-valkoista...itse asiassa rakastan harmaan sävyjä.
Melkein yhtä paljon kuin värejä  Smiley  

Nyt kun vielä keksis, mitä alkais tehdä isona, niin täähän olis ihan yhtä juhlaa!!
Back to top

I have an attitude and I know how to use it!
  IP Logged
Jensku
YaBB Newbies
*

Reply #23 - 13.11.2008 at 15:17:06

Jensku, 27 vee savolais-sinkku, muutin pois Suomesta reilut 4.5 vuotta sitten, asuin Saksassa 3.5 vuotta ja sitten eksyin Lontooseen reilu vuosi sitten. Olen toissa investointipankissa ja Lontoo City on kuvottava paikka. Pidan lenkkeilysta, matkailusta, kokkaamisesta ja lahimpana sydantani on ratsastus ja hevoset yleensakin. Haluisin muuttaa jonnekin landelle, missa on hiljaista ja vihreaa.
Back to top

IP Logged
Charlie
Junior Member
**

Reply #24 - 13.11.2008 at 20:36:42

Olen hieman paalle kolmekymppinen Savossa kasvanut vahvalla karjalaisvaikutteella, talla saarella menossa nyt kahdestoista vuosi, paikkakunta vaihtunut muutamaan otteeseen. Nykyisin lounais-rannikolla. Mies ja leikki-ikainen tytar ja pikkukakkonen on masuasukkina viela muutamia viikkoja, kovasti kaipaamme suomea puhuvaa leikkiseuraa!
Back to top

IP Logged
Pages: 1 2 3 ... 6
Send Topic Print