Welcome, Guest. Please Login
muurikka_banner
  News:
We've upgraded to YaBB 2!
  HomeHelpSearchLoginRegister

Pages: 1 ... 3 4 5 6 
Send Topic Print
Re: Esittaytyminen (Read 4059 times)
bjalways86
YaBB Newbies
*

Re: Esittaytyminen
Reply #100 - 20.04.2011 at 15:47:20

25-vuotias vaitoskirjaa tekeva savolainen opiskelija Liverpoolissa. Viihtynyt taalla jo reilut 5 vuotta.
Back to top

IP Logged
HeidiReading
YaBB Newbies
*

Reply #101 - 08.06.2011 at 13:35:13

Hei! Löysin tämän sivuston hjiljattain ihan vahingossa ja olen jo löytänyt paljon hyviä neuvoja ja jaettuja kokemuksia. Eli koukussa ollaan!

Olen entinen Helsinkiläinen, 30 vuotta ikää ja niistä viimeiset 4 vietetty Lontoossa. Nyt olen muuttamassa Readingiin ja elelen toistaiseksi vähän molemissa, hence the name  Smiley

Muutin tänne englantilaisen exäni kanssa vuona 2007 ja kun erottiin niin päätin jäädä vielä katsomaan, olisiko Britannialla vielä jotain annettavaa. Ja olihan sitä vaikka mitä nurkan takana; muunmuaassa uusi ukko ja nyt vauva tulossa, 9vko raskaana hurraa Cheesy

Rakastan kieliä, tieteitä ja matkustelua, joskin sitä tulee tehtyä enimmäkseen kohteeseen Suomi. Lontoon iltaelämä on ollut kivaa, mutta nyt siitä pitää joiltain osin tietysti luopua.

Back to top

IP Logged
Eulalia
God Member

London
Reply #102 - 08.06.2011 at 14:55:09

Tervetuloa!

Readingissa asuu aika paljon suomalaisia ja täälläkin palstailevista ainakin 1lyyli ja Marita, jotka myös kokoontuvat säännöllisen epäsäännöllisesti.
Back to top

Those are my principles. If you don't like them I have others. (Groucho Marx)
  IP Logged
1lyyli
God Member

Reply #103 - 09.06.2011 at 21:31:26

tervetuloa indeed  Smiley
kunhan olet kotiutunut readingiin, tulet sitten meidän suomitapaamisiin mukaan! meitä on oikein mukava porukka täällä.
Back to top

IP Logged
maija_k
YaBB Newbies
*

Scottish Borders
Reply #104 - 10.06.2011 at 00:03:46

Moikka!

Oon 25-vuotias ja kotoisin Haminasta. Tulin ihan äskettäin töihin tänne pieneen Windermeren kaupunkiin, joka on Cumbrian kreivikunnassa, Lake Districtissä. Olen ollut aiemminkin Englannissa, mutta aina tuolla Lontoon lähettyvillä. Nyt sijainti siis Luoteis-Englanti ja uudet maisemat.

Toivottavasti täälläpäin olisi muita suomalaisia, olisi mukava nähdä! Ottakaahan yhteyttä  Smiley
Back to top

IP Logged
Serena
Junior Member
**

Reply #105 - 17.06.2011 at 19:15:38

Olen muuttanut Berkshireen toukokuussa. 40+, opiskelen toista yliopistotutkintoa Lontoossa.

Muuttokaaoksen selvittyä olisi mukava saada yhteys Lontoo-Reading-alueella asuviin suomalaisiin.
Back to top

IP Logged
Marita
God Member

Reply #106 - 25.06.2011 at 08:47:08

Hei Serena,

Sulle tulee joko iso kasa samanlaisia vastauksia inboxiin tai ei yhtään. Yritin vastata sulle mutta mun outbox ei näytä mitään. Otan yhteyttä kun olen takaisin Readingissa. En tiedä onko vika siskon koneessa vai systeemissä.
Back to top

IP Logged
ida-lotta
Full Member

Reply #107 - 30.06.2011 at 11:10:04

Hoihoi.

Täällä huutelee 21-vee opiskelijatyttö, suoritan koulun ammatillista harjoittelua Lontoossa tästä jouluun asti.

Kaupunki on jotenkin tuttu, mutta sen ihmiset eivät, joten kiva olisi heippailla joskus muitakin suomalaisia.

Yhteyttä saa siis aivan vapaudella ottaa.
Back to top

IP Logged
MikkoAN1
God Member

London E1
Reply #108 - 01.07.2011 at 14:38:22

ida-lotta wrote on 30.06.2011 at 11:10:04:
Hoihoi.

Täällä huutelee 21-vee opiskelijatyttö, suoritan koulun ammatillista harjoittelua Lontoossa tästä jouluun asti.

Kaupunki on jotenkin tuttu, mutta sen ihmiset eivät, joten kiva olisi heippailla joskus muitakin suomalaisia.

Yhteyttä saa siis aivan vapaudella ottaa.

Tanaan on muuten kuukausittainen Suomi-pubi Nordic Barissa - en tosin tieda kuinka paljon sinne on jengia menossa nain viikko Juhannuksen jalkeen.
Back to top

IP Logged
Jaea
Senior Member

London town, SE16
Reply #109 - 21.07.2011 at 16:46:38

Heippahei o/

Minä kirjoittelen vielä toistaiseksi Suomen maalta, mutta ensi keväänä olisi tarkoitus siirtää nainen saarivaltioon tekemään koulutukseen kuuluva työharjoittelu ja kalastella siinä ohessa oikeaakin duunia, ettei tarttis enää takaisin tulla.  Cool

Music and Media Management on ala ja ikää neidolla 24 vuotta. Aiemmin olen asustellut Yhdysvalloissa vuoden päivät ja Australiassakin viihdyin 7kk (tai olisin viihtynyt kauemminkin, mutta poikaystävä alkoi olla hieman näreissään), joten kielitaito on ja ilmeinen ulkomailla selviytymiskyky on myös kehittynyt  Wink

Tänne palstalle eksyin etsiskellessäni kaikkea mahdollista vinkkiä muuttokommervenkeistä harjoittelupaikan hakuun ja päätin saman tien rekisteröityäkin, niin voin käydä vuorovaikuttamaan. Bisnekset on siellä päin sen verran isommallaan, että olen päättänyt ryhtyä rakentamaan uraani siellä stand-up -komedian luvatussa maassa.  Grin
Back to top

IP Logged
suzie-pop
YaBB Newbies
*

because i can

East London
Reply #110 - 31.08.2011 at 12:29:11

hei kaikille foorumilla!

täällä taas uusi suomalainen 32v neito, asunut lontoossa kuitenkin jo kymmenisen vuotta vaikka vasta hiljattain löysin tämän foorumin.

asustelen walthamstowssa itä lontoossa ja työkseni myyn rättejä oxford streetillä sitä parempaa ettiessä... Grin

huhuilkaa toki jos ja kun varmaan muitakin suomalaisia lontoossa asustaa.

x
Back to top

IP Logged
RiverTam
YaBB Newbies
*

Reply #111 - 02.09.2011 at 09:57:00

Hei vaan kaikki  Smiley

39-vuotias nainen Helsingista; Lontooseen muutin -92 joten ens vuonna tulee 20 vuotta tayteen.  Shocked

Jos olisin silloin tietanyt mita tiedan nyt... en ehka olisi jaanyt, mutta toisaalta taalla on ollut erittain 'mielenkiintoista' asua ja mulla on kylla ollut aika paljon sellaisia seikkailuja joita en olisi suomessa koskaan kokenut.

Paras asia mika taalla tapahtui oli nykyisen aviomieheni loytyminen muutama vuosi sitten. Hanella sattui olemaan suomalainen aiti ja britti-isa. Taydellinen 50/50 sekoitus tallaiselle ulkomaansuomalaiselle joka ei ole sataprosenttisesti kumpaakaan sorttia. Lapsia ei viela ole (terveyssyista) mutta toivomme etta viela ehditaan.

Asumme Farnhamissa (sellaisessa wanhanaikaisessa pikkukaupungissa Surreyn ja Hampshiren rajalla) ja olisi kiva tutustua muihin suomalaisiin taman foorumin kautta.

Back to top

IP Logged
Juti
YaBB Newbies
*

West Bromwich/ Uxbridge
Reply #112 - 03.09.2011 at 22:19:03

Tervehdys,

olen puolentoista vuoden tauon jälkeen palaamassa kotiin <3
Aikoinani 5 kuukaudeksi matkaan lähdin ja 3,5 vuotta asuin ympäri Englantia (Birmingham, Fleet, Lincoln, Halesowen) . Nyt siis opintorahat (Suomesta) keränneenä palailen Britannian kamaralle välille West Bromwich - Uxbridge.  Grin MA Children, Youth and International Development tulisi olla taskussa viimeistään 5 vuoden päästä... Jotta näillä siis mennään  Wink
Back to top

"The World is my country, all mankind are my brethen, and to do good is my religion."
-T.Paine-
  IP Logged
Tarja-tonttu
YaBB Newbies
*

Esittaytyminen - yhteislauluilta?
Reply #113 - 13.09.2011 at 18:20:11

Virkeä viisikymppinen Bradley Stokessa, ainakin vuoden vaihteeseen saakka.  Wink

Olisko laululintuja linjoilla? Pidetäänkö yhteislauluiltaa täällä mun kotosessa lähiviikkoina?

Kertokaapa sikäli, kun kiinnostaa!  Cool

Tonttu-Tarja

Back to top

IP Logged
anskusa
Senior Member

London (NW10)
Reply #114 - 13.09.2011 at 22:00:02

Moi! Mä oon Ansku ja ikää löytyy 20 vuotta ja parin viikon päästä aloitan opinnot London College of Communicationsissa. Suomessa kotipaikkana toimii länsirannikon helmi Kokkola :p
Back to top

IP Logged
helimirjami
YaBB Newbies
*

Reply #115 - 16.10.2011 at 20:31:54

Moi!
Heli Pohjois-Suomesta, tulin tanne 2010 loppukesasta asuttuani ensin n. 5 v Etela-Ruotsissa, Malmossa.
Asun Teddingtonissa brittipoikaystavan kanssa ja yritan totutella maan tapoihin Smiley
Olisi kiva tavata jos taalta Lounais-Lontoosta tai Middlesexin pohjoispaasta loytyisi suomalaisia vaikkapa kahville tai pubiin.
Back to top

IP Logged
Pinky
YaBB Newbies
*

Reply #116 - 15.11.2011 at 15:47:41

Olen 21-vuotias, Porista alkujaan lähtöisin oleva sittemmin "englantilaistunut" neiti. Muutin Gretnaan (Etelä-Skotlantiin) 2,5 vuotta sitten ja vuosi sitten siirryin sieltä 10 mailia Englannin puolelle Carlisleen ja kyllä, miehen perässä muutin... Wink

Tällä hetkellä asun kaverini luona kun meni pari kuukautta sitten sukset ristiin tuon toisen puoliskon kanssa, mutta ajattelin että ehkä jouluksi voisi vielä muuttaa takaisin kun on asiat totaalisesti selvitetty. Lapsia ei vielä ole, mutta 2 koiraa kylläkin sekä 5 rottaa. Töissä olen heti Carlislen ulkopuolella pienessä kylässä, pubissa. Siellä olen oppisopimuksella opiskelemassa kokiksi. Eli kerran viikossa Carlisle College kutsuu teorian merkeissä ja loppuviikko onkin sitten käytännön ruoanlaittoa töissä, jota niiiin rakastan! Harrastuksina on koirien kanssa ulkoilu, leffat, naapurien kanssa juoruilu sekä pienimuotosesti DJ:nä toimiminen (sillon kun kämppis tarttee apua).

Tänne löysin ihan sattumalta kun yritin etsiä netistä tietoa josko Cumbrian alueella olisi jotain suomalaista toimintaa tai jos täällä olisi edes yksi suomea puhuva asukas tms. Ja huhuilisin tässä samalla että jos joku asustelee täällä päin tai sattuu vaikka kulkemaan liki, niin viestiä saa pistää! Smiley
Back to top

IP Logged
KatjaTenerife
YaBB Newbies
*

Reply #117 - 21.11.2011 at 20:02:01

Hola!

Asuin Market Draytonissa (Shropshire) 7kk lukion jälkeen vuonna 2002. Siellä tapasin poikakaverini ja saman vuoden marraskuussa muutimme tänne Teneriffalle ja täällä olemme asuneet siitä asti. Meillä on 2 kissaa ja 1v10kk poika ja toinen lapsi tulossa kesäkuun lopulla. Tällä hetkellä poikakaverini on työtön ja Teneriffan huumakin on kadonnut ja voi olla, että tulevaisuudessa suuntaamme Englantiin. Tosin minulla on ihana työ ja meillä on myös asuntolaina, joten asunnon myynti on ehkä se isoin este täältä minnekkään muuttamiselle.

Nyt käyn lukaisemassa sitten muita osioita kun olen itseni esitellyt Smiley
Back to top

IP Logged
Falwip
YaBB Newbies
*

Reply #118 - 29.11.2011 at 06:52:14

Heippa kaikki!
Täällä 25-wee "nuori"nainen nimeltään Henna. Vielä kirjoittelen Suomen kamaralta, mutta näillä näkymin tammikuussa olisi suuntana Birmingham. Ja kyyyllä, miehen perässä :3
Mahtaako Birminghamin likellä asustella muita suomalaisia? Niin mukava olisi jutustella varmasti suomeakin, niin ei heti tulisi koti-ikävä Smiley
Back to top

IP Logged
Jenny82
YaBB Newbies
*

London SE6
Reply #119 - 17.01.2012 at 13:20:18

Helou!

Vastikaan 30-v tayttanyt ei-viela-aikuinen nainen oon mina, ja Jenny nimeltaan. Muutin southeast Londoniin (Catford) joulukuun lopulla, joten asuminen taalla on aika tuore tapaus viela. Toki olen vieraillut useaan otteeseen ja myos mina muutin miehen takia, mutta myos senkin takia etta oma maa kavi liian pieneksi, tyopaikka olisi muutenkin mennyt vaihtoon ja kaipasin vaihtelua - mika siis parempi kaunpunki tahan kuin Lontoo!
Eli taalla ollaan, toita etsien ja valilla onkin aika yksinaista kun mies tekee pitkaa tyopaivaa. Joten jos joku kaipailee kahvittelu- ja/tai pubiseuraa, niin viestia tannepain Smiley Olen hyvin mukava ja avoin olio  Grin
Back to top

IP Logged
Gaia
YaBB Newbies
*

Esittaytyminen
Reply #120 - 24.02.2012 at 09:30:25

Moikka kaikille,
olen 37-v nainen, asunut Skotlannissa 2009-2011 jossa tapasin myös avomieheni. Skoteista sitten muutettiin hetkeksi Suomeen töihin kunnes nyt elämä vie takaisin Britteihin, tällä kertaa Leedsiin (muutto heinäkuun lopussa). Sain hyvä työpaikan sieltä, ja avokillekin on Leedsin alueella hänelle sopivia töitä varsin usein tarjolla, toisin kuin täällä Suomessa jossa ulkomaalaisen on todella vaikea työllistyä... Joten Leedsiin varmaankin jäädään ainakin muutamaksi vuodeksi.
Back to top

IP Logged
TypeO
YaBB Newbies
*

Helsinki
Reply #121 - 27.02.2012 at 11:15:05

Hei kaikki,

Olen 36-vuotias nainen ja vielä toistaiseksi Suomen kamaralla. Mieheni kanssa muutettiin Turusta tänne Helsinkiin ja tarkoitus on muutaman vuoden sisällä muuttaa saarelle. Suomen ilmapiiri alkaa ahdistamaan ja aina olemme puhuneet ulkomaille muutosta.

Ensin ajateltiin Jenkkilää, mutta tultiin siihen tulokseen, että Brittilä on kuitenkin meidän paikka. Itse olen ollut työharjottelussa Leedsissä vuonna -95 ja vuonna-97 olin Irlannissa. Mieheni ollut useana kesänä kesätöissä saarella lähinnä Great Yarmouthissa, jossa sisarensa asui brittiläisen miehensä ja lastensa kanssa.

Eli muuttoa suunnitellaan. Riippuen työtilanteesta, niin ollaan mietitty Lontoota, Norfolkia tai Yorkshireä. Jotenkin rannikko kiehtoisi enemmän, kun itsekin ollaan rannikkokaupungista kotoisin.
Back to top

WWW   IP Logged
Turboelli
Senior Member

Leeds
Reply #122 - 14.03.2012 at 18:45:17

Gaia

Mukava kuulla että Leedsiinki joskus tupsahtaa Suomalaisia.
Laita viestiä jos haluat tavata joskus sitte tai tarttet mitään tietoa mistään. Ois ihan kiva tavata muitaki Suomalaisia.

Joskus v. 2003 täällä oli hirviästi porukkaa ja oli tapaamisia ym. mutta kaikki menivät omiin suuntiinsa. Ja minä vieläki täällä... Jumissa... Smiley
Back to top

« Last Edit: 14.03.2012 at 18:45:38 by Turboelli »  

"When you're having a chat with an idiot, make sure he isn't having one too"
  IP Logged
nightfall
YaBB Newbies
*

Reply #123 - 20.03.2012 at 12:05:52

Heippa kaikille!
Koko pienen ikäni pienessä kylässä asunut 25-wee tytteli muuttamassa Solihuliin jahka aika on kypsä. (eli kun rahaa on tarpeeksi kasassa suomessa tai saan töitä englannista)
Suuri maailma kutsuu, ja kutsuunhan on vastattava Smiley
Muita suomalaisia Solihulin/Birminghamin suuntamilla??
Back to top

IP Logged
wol
Senior Member

B'ham
Reply #124 - 20.03.2012 at 12:22:05

nightfall wrote on 20.03.2012 at 12:05:52:
Heippa kaikille!
Koko pienen ikäni pienessä kylässä asunut 25-wee tytteli muuttamassa Solihuliin jahka aika on kypsä. (eli kun rahaa on tarpeeksi kasassa suomessa tai saan töitä englannista)
Suuri maailma kutsuu, ja kutsuunhan on vastattava Smiley
Muita suomalaisia Solihulin/Birminghamin suuntamilla??

Kyllähän meitä täältä löytyy! Solihullissa toimii Suomikoulu ja ainakin sen tiimoilta pääsee helposti täällä asuviin suomalaisiin tutustumaan. Tervetuloa vaan mestoille  Smiley
Back to top

IP Logged
Pages: 1 ... 3 4 5 6 
Send Topic Print