Welcome, Guest. Please Login
Finn-Guild
  News:
We've upgraded to YaBB 2!
  HomeHelpSearchLoginRegister

Pages: 1 2 3 4 ... 6
Send Topic Print
Re: Esittaytyminen (Read 4033 times)
Sarry
God Member

Re: Esittaytyminen
Reply #25 - 14.11.2008 at 15:07:16

-sukupuoli: Nainen
-ikä: 22v.
-touhut: opiskelija
-sijainti: West Yorkshire
-läheiset: avokki ja koira
-erityispiirteet: upea ulkomuoto ja hyvät jutut
-lisätiedot: saarella pari vuotta, ikävöin manner-Eurooppaan
-lempinimet: Nanna, Jäärouva

Back to top

“Any man who is under 30, and is not a liberal, has not heart; and any man who is over 30, and is not a conservative, has no brains.” -Winston Churchill
  IP Logged
kuopion emma
YaBB Newbies
*

Reply #26 - 14.11.2008 at 16:32:57

Kaipa munkin pitais esittaytya sitten, eli Emma Kuopiosta  Grin
kaverit aina sanoo mua emmaksi ja mansen kaverit kuopion emmaksi  Grin
6 vuotta lontoossa ollunna, enkku poikakaverin vika etta etta taalla
vielakin viritan...mulla ei ole VIELAKAAN ajokorttia ja viinikin maistuu
siihen malliin etta poikakaveri sanoo etta mun pitais perustaa oma
viinin maahantuontiyritys although I would drink all the profits
apparently...no hyvin kuitenkin menee viela vaikka kolmeekymppia lahestyn kun sainsburyssa kysytaan viela paperit lol vaikkei ookkaan nayttaa kuin provisonal license
jouluksi lahden kalakokkojen maahan enka jaksa odottaa ja mul on aitia ja isia ikava  Huh
Back to top

IP Logged
Tupu
Senior Member

Reply #27 - 15.11.2008 at 02:10:22

Taalla yksi etela-savolainen yli kolme kymppinen. Oon viimeisen 14 vuoden aikana asunut Englannissa 3 kertaa ja siina valissa Suomessa muutamassa paikkaa. Talla eraa 2,5 vuotta Lontoossa. Kun olen taalla kaipaan Suomeen ja kun asun siella kaipaan tanne. Ikuinen levoton sielu, vaikka nyt tuntuu etta minulla on ensimmainen oikea koti sitten vanhempien luota muutettua. Asutaan miehen kanssa pohjois-Lontoossa. Mietitaan aina, etta missa voitais asua myohemmin, kun ei haluta viettaa loppu elamaa Lontoossa. Kun loytyis toimiva yhteiskunta, jossa on hyvat saat....

Olen ikuinen opiskelija. Nyt jalleen opiskelijana, vaikkakin olen myos toissa kriminaalihuollossa paihdetyontekijana. Eli ei ole vapaa-ajan ongelmia, kun sitten olen myos harjoittelussa samalla. Smiley  Minua kiinnostaa itseni jatkuvat kehittaminen niin henkisesti kuin fyysisesti (kuntosali) kiinnostaa  ja muutenkin terveellinen elama (ja pikkusikarithan kuuluu myos siihen satunnaisena nautintona Smiley ) seka matkustelu. Jostain syysta lahi-ita kiinnostaa talla hetkella.

Kata - veikkaan etta meilla saattaa olla yhteisia tuttuja Kainuussa. Ootko Kajaanista?
Back to top

IP Logged
Jennanne
Senior Member

Reply #28 - 16.11.2008 at 18:34:55

Moi, mä oon Jenna ja oon ollu ny Leedsissä heinäkuun lopusta asti. Töissä olen pubissa, ikää on 19.

Läpällä heitin kaikille että miestä lähden täältä hakemaan ja ikuisiksi ajoiksi jään tänne. Sitten pubissa jossa olen töissä tapasin tän "mun mieheni" ... Se on kyl mun pomo siis töissä(!) ja se on 30. Elämää on vaikea ennustaa, mutta luulen että en täältä suomeudu yhtä nopeasti kun oli tarkoitus. Välillä vähän ahdistaa kun ihmiset suomessa luulee omistavansa mut, kauiten tuntemani ystävä on liian kiireinen elämänsä kanssa pitääkseen yhteyttä joten olen häneen todella pettynyt.

Mua ihmetyttää vanha mies joka juo Black Velvettiä sekä kaksi pienikokoista rakennusmiestä jotka juovat strongbowta. Ihmettelen miksi kukaan haluaa juoda Tetley's Smoothia koska se maistuu tiskivedeltä. Tupakkaa poltan, liikaa. Se on kallista. Nainen käärimässä tupakkaa on mun mielestä kummallinen ilmestys.

Urheilujoukkueet ovat ärsyttävän äänekkäitä.

Äidilleni sanoin suomesta lähiessäni että musta saa joku hyvän vaimon vielä.
Back to top

IP Logged
Mojo
Full Member

Reply #29 - 16.11.2008 at 21:20:56

Hei kaikille! Tämä on mun ensimmäinen viesti tälle foorumille!  Smiley

Kävin täällä joskus vanhan foorumin aikoihin kolmisen vuotta sitten, mutta jäi sitten kun ei ollut aikaa surffailla netissä kun kaikki vapaa aika meni opiskelujen ja duunin parissa. Tää uusi systeemi on kyllä tosi paljon fiinimpi!!
Nyt olen äitiyslomalla pienen ihastuttavan tyttövauvan kanssa ja on aikaa enemmän taas roikkua netissä..! Joskus harvoin kun tyttö nukkuu...

Olen 25-vuotias meikkitaiteilija ja asun Cambridgen lähellä Amerikkalaisen mieheni kanssa. Olemme asuneet täällä nyt aika tarkalleen neljä vuotta. Elellään tääl aika landella ja ikävöin asua isossa kaupungissa.. Lontoo on kuitenkin liian suuri ja pelottava! Onneks Cambridge ja Norwich on tossa lähellä niin pääsee aina ihmisvilinään jos tekee mieli. Asumme kuitenkin lähempänä paikkaa nimeltä Kings Lynn, tietääköhän kukaan....?

Mukavaa että tää palsta on edelleen yhtä vilkas, täällä on mahtavat keskustelut aina pystyssä!  Wink
Back to top

More is more!
  IP Logged
Mikki
God Member

Reply #30 - 17.11.2008 at 10:48:00

Minä olen avoliitossa asuva, 20 something lounais-Englannissa. Tykkään kuntosalista, uimisesta, askartelusta, sisustamisesta ja matkustelusta. Olen myös aika "vain", kosmetiikkaa ja vaatteita on enemmän kuin tarpeeksi. Joskus innostun kokkailemaan, ja harvemmin leipomaan. Englannissa olen asunut kuutisen vuotta.
Back to top

IP Logged
plonti
God Member

Reply #31 - 17.11.2008 at 11:04:04

Kaipa makin sitten uskallan...

Nimimerkiltani oon plonti! Ulkonaoltani oon plonti!!! Luonteeltani oon plontii!!!!!!!
Oon 35 vuotta nuori. Etela enkuissa oon ollut vuodesta 2002 asti. Tapasin tulevan mieheni baarissa 2002, ja kerran tapamisen jalkeen menin takas Suomeen ja irtisanoin itseni ja muutin tanne. Mitaan tietoa miehen tunteista ei ollut mutta tiesin etta "this-is-it". Ja taalla sita ollaan. Naimissa yhden pienen tytto-leprechaunin aitina! Mistas ma tykkaan...viinista.....mun patjanlammittimesta.....viinista....ruoasta......kauhuelokuvista...viinista....v
iikonlopuista.....ja viinista. Toiveena on toinen leprechaun ja lottovoitto.
Back to top

A shot in the glass is better than one in the ass!
  IP Logged
white lioness
YaBB Newbies
*

Reply #32 - 17.11.2008 at 11:09:54

Heips, taalla myos uusi palstalainen esittaytyy, eli, 36-vuotias, kahden koululaisen aiti, ja ihanan brittimiehen vaimo, ai niin ja kuuluuhan perheeseemme myos kaksi siamilaista kissaa.  Edustan samaa ammattikuntaa kuin Mojo, eli kaunistan (yritan ainakin) naita enkkunaisia...Asustelemme taalla Wimbledonin liepeilla. Harrastuksena lenkkeily, leipominen ja oon ihan heppahullu. Ratsastamiseen toivoisinkin loytyvan lisaa aikaa ja rahaa.
Back to top

IP Logged
helsbels
Senior Member

Beckenham
Reply #33 - 17.11.2008 at 16:31:09

Lyhyesti minustakin: Helsbels - saarella kohta 11-vuotta takana, nykyaan naimisissa walesilaisen miehen kanssa jonka tapasin 3.5 vuotta sitten tyopaikalla. Tunnollisena HR-henkilona vein tyot kotiin  Grin Perheeseen kuuluu kohta 8kk ikainen poikavauva joka on aitinsa mielesta aivaaaan ihana kultamussukka.

Tyokseni rekrytoin journalisteja, muita sekalaisia media-alan ihmisia seka muuta sekalaista porukkaa  multikansallisessa teknologia-uutistoimiston leivissa. Talla hetkella yha autuaasti aitiyslomalla eika toihin meno kiinnosta yhtaan  Tongue

Plontin lailla tykkaan viinista, hyvasta ruuasta ja viinista!

Munkin puolesta onnittelut ja tervetulon toivotukset Mojolle  Wink
Back to top

« Last Edit: 17.11.2008 at 16:32:11 by helsbels »  
  IP Logged
gnomad
Full Member

Kirkkonummi
Reply #34 - 03.03.2009 at 21:09:15

Nelikymppinen luonnontieteilijä, parhaiten kotonani pohjoisissa erämaissa. Naispuoleinen, jotenkuten. Kotini täyttävät elokuvat, kirjat ja musiikki. Englantilaisista kiehtovat mm. Charlie Chaplin, Alan Rickman, J.R.R. Tolkien, Arthur Clarke ja David Bowie. Rakastan hyvää ruokaa hieman liiaksikin. Siideri ja viski ja kuuluvat suosikkijuomiini. Pidän ratsastuslihakseni kunnossa viikottaisella tunnilla voidakseni kivuttomasti viettää lomani satulassa. Omin jaloin vaellus on myös hyvä tapa kulkea.

Pisimpään olen asunut Bristolissa, Dublinissa, Rovaniemellä, Helsingissä ja Jyväskylässä. Tutkimuksen lisäksi olen hoitanut hevosia, viljellyt nauriita, kokannut, kääntänyt tekstejä, järjestänyt ja opastanut matkoja ja harrastanut politiikkaa.
Back to top

IP Logged
annili
YaBB Newbies
*

Reply #35 - 07.03.2009 at 16:09:43

Minä oon Anni! Vaikkakin sain just postia nimella Ali, enkä voinu lopettaa nauramista ihan heti. Naurun taustalla saattaa olla myös huonostinukuttu yö ja kiero savolainen mieli.

Olen 23-vuotias opiskelijatytteli Kuopion hoodeilta. Opiskelen University of Hertfordshiressa toista vuotta pääaineena filosofia, sivussa filmi ja journalismi. Asun Hatfieldissa yhdessä suomalaisen poikaystäväni kanssa, joka opiskelee samassa yliopistossa industrial designia.

Kulkeuduin tänne erinäisten sattumien kautta, ensin Keiteleeltä Kuopioon, Joutsenon kautta Lappeenrantaan (miehen perässä? mitään en myönnä!), josta sitten tänne Hatfieldiin.

Ensi vuonna matka jatkuu: pääsimme poikaystäväni kanssa vuodeksi vaihtoon Long Beachille Kaliforniaan.

Harrastan kuntosalilla hillumista, spinningiä ja elokuvia. Tykkään viineistä, oluesta ja Asdan rosey apples -karkeista.

Ikävöin turkinpippureita, saunaa ja perhettä. Haaveilen omasta kodista (tällä hetkellä asuinpaikkaa voi kutsua lähinnä tukikohdaksi) ja koirista ja kissoista!

Mottoni on: pessimisti voittaa aina! Kenties jotenkin perisuomalaista luonnettani kuvastavaa... Huh
Back to top

IP Logged
Hanna Kristiina
God Member

G41
Reply #36 - 24.04.2009 at 14:20:53

Hei olen Hanna!
20 -vuotias tytöntyllerö, joka pian muuttaa Glasgowiin ja aloitta psykologian opinnot syksyllä siellä yliopistossa sitten. Olen ylionnellinen tämän foorumin löytämisestä ja vähemmän onnellinen siitä, että joudun jättämään kissan vanhempien luokse suomeen.. Sad
Back to top

IP Logged
Anu
YaBB Newbies
*

Emsworth, Hampshire/WSussex
Reply #37 - 03.06.2009 at 22:02:46

Moi, tassa Anu! Minakin lopulta ajauduin tanne Suomi-foorumiin, olen asunut taalla etelarannikolla Hampshiren ja Sussexin rajalla kohta 8 vuotta. Naimisissa englantilaismiehen kanssa ja olen tanne kotiutunut varsin mukavasti.

Intohimona maastopyoraily ja kaiken sortin muu ulkona liikkuminen. Tykkaan kokkailusta ja sillointalloin jarjestan spectacular dinner parties.  Wink Puutarhan hoito on myos kivaa, tanavuonna kasvatan ekaa kertaa perunoita!
Back to top

"Always expect the unexpected"
  IP Logged
Eulalia
God Member

London
Reply #38 - 08.06.2009 at 22:29:39

Tervetuloa kaikille uusille!

Anulta on pakko kysyä että onko "spectacular dinner parties" Mrs Bucket tyyppiset illalliset vaiko vähän vapaampimuotoiset?  Wink

Back to top

Those are my principles. If you don't like them I have others. (Groucho Marx)
  IP Logged
Anu
YaBB Newbies
*

Emsworth, Hampshire/WSussex
Reply #39 - 09.06.2009 at 13:56:20

Grin ei ole toistaiseksi ainakaan kukaan Mrs Bucketiin verrannut, aikalailla vapaamuotoiset! Jatkan vastausta tuolla Dinner Party ketjussa...
Back to top

"Always expect the unexpected"
  IP Logged
wol
Senior Member

B'ham
Reply #40 - 09.06.2009 at 19:12:29

Moi vaan kaikille! Tässä wol, Helsinkiläinen drama queen, joka syksyllä lopettaa vuosikausia kestäneen Hel-Bhx-välin suhaamisen ja muuttaa kamansa Birminghamiin oman kullan kainaloon. Olen alunperin pohjanmaalta, se selittää ihastuttavaan luonteeseeni kuuluvan itsepäisyyden ja aina oikeassa olemisen. Rakastan lukemista, ystäviäni, musiikkia, vesisadetta, laiskottelua, villasukkia, tavaroiden pakonomaista järjestelyä sekä pehmoisia suloisia eläimiä. En voi sietää roskaamista, shoppailua, ötököitä enkä täynnä olevaa pyykkikoria. Puhun kuin papupata ja kanssani on helppo tulla toimeen, toivon sen auttavan aloilleni asettumista ja arjen aloittamista sitten siellä Brumissa.

Foorumia olen jonkin aikaa lueskellut hiljaa takavasemmalta, mutta nyt on pääni alkanut täyttyä muuttoon liittyvistä kysymyksistä joita täällä tulen varmasti esittämään myöhemmässä vaiheessa.
Back to top

IP Logged
Cromwell
Senior Member

West Yorkshire
Reply #41 - 11.06.2009 at 13:20:23

Mä olen saariapina. Nimeni oon saanu Princess Royalin ja Queen Maryn kautta (näin mulle on kerrottu), olen siis Annemaritta. Syntynyt täällä Leedsissä, elänyt koko lapsuuteni Suomessa, palannut esi-isieni maille ja olen total Yorkshire lass.

Cromwell juontaa juurensa Englannin historiaan, siitä tuo juuttunut nick.

Olen aikamoinen jääräpää mutta avoin kaikelle.
Back to top

IP Logged
Teikku
YaBB Newbies
*

Reply #42 - 04.07.2009 at 10:03:27

Täällä 23 vuotias tyär Keminmaalta, piakkoin muuttamassa Englantiin..miehen perässä tietenkin Tongue Oon kierrelly saarta jo aikaisemmin useampaan otteeseen, ja rakastunut siihen..ja nyt siis pääsen vihdoin ja viimein sinne kokonaan! Muuttoasiat pyörivät minullakin päässä juuri nyt, tulen varmaan esittämään tyhymiä ja vähemmän tyhymiä kysymyksiä myöhemmin...Perheeni pitää minua ihan hulluna, kun lähden Suomesta, mutta minkäs sitä pien ihminen luonteelleen voi Smiley
Back to top

IP Logged
AK2008
Ex Member

Reply #43 - 08.07.2009 at 21:40:05

Tere kaikille.

Katselin miten tää forumi toimii ja ajattelin että pitää minunkin esittäytyä. Olen 53 vuotias lähtösin etelä Suomesta ja asunut täällä  lähes 26 vuotta.

Mulla oli englantilainen vaimo joka kuoli noin vuosi sitten keuhosyöpään ja nyt ihmettelen mailman menoa viiden kissan kanssa. Olen vegetaristi mutta laita kalaa kissoille.

Mielestäni on hienoa että täällä Englannissa on suomalaisia, sillä välillä on mukava justustella  ja ihmetellä mailman menoa 'lajitovereiden' kanssa.

Kaikkea hyvää tasapaksusti teille kaikille.
Semper fidelis...
Back to top

IP Logged
Eulalia
God Member

London
Reply #44 - 09.07.2009 at 10:06:14

Osanottoni AK008:lle vaimosi poismenon johdosta ja tervetuloa palstalle.

Kissaihmisiä on täällä enemmänkin  Smiley ja aina mahtuu lisää.
Back to top

Those are my principles. If you don't like them I have others. (Groucho Marx)
  IP Logged
AK2008
Ex Member

Reply #45 - 09.07.2009 at 11:01:47

Minä ja Kissat kiitämme.
Back to top

IP Logged
tiskari
YaBB Newbies
*

Reply #46 - 23.07.2009 at 13:39:39

Lyhyt esittaytyminen, olen jo sen velkaa talle palstalle  Winkkoska olen saanut niin monesti helppia taalta.

Olen 46 v mies ,siis vanha pieru Smiley , talla hetkella Puolassa duunissa telecom alalla suuren kansainvalisen yrityksen palveluksessa.
Nyt duunit loppuu taalla ja kun Suomikaan ei nappaa niin sehan oli selva etta sitten UKhon Wink

Perheestani tykkaan kovasti ja sen on oppinut varsinkin nyt kun perhe on UKssa ja ma taalla Puolassa.
Lasten kanssa futaaminen on kaikkein kivointa puuhaa, lapsia on kertynyt 3 kappaletta kaikki poikia.

Tykkaan raskaasta musiikista ja paikallisesta eli talla hetkella puolalaisesta oluesta , nakyy onneksi loytyvan myos UKsta  Cool
Kallista oli piru vaan siella.
Tykkaan myos puuhastella tietokoneiden ja A/V laitteiden kanssa mutta tahan on ollut valitettavasti vahan aikaa kaikkien muiden kiireiden takia. Ja olishan noita muitakin harrastuksia jos olis aikaa: latka, futis, sulis.
Itseasiassa rullalatka kiinnostaa UKssa.

Olis varmaan enemmankin kerrottavaa mutta kun on relokaatiokiireet viela paalla niin tassapa tama talla kertaa. Jos on samanhenkisia tai muita jotka haluaa jutella niin ilolla otetaan vastaan.

-tiskari-
Back to top

IP Logged
itu
Full Member

London SE3
Reply #47 - 28.07.2009 at 22:04:22

Hei,

No minäpä esittäydyn... ehdin täällä jo jotain kirjoitellakin.

Olen Iitu, jo 27, kotoisin Etelä-Karjalasta. Tulin tänne heti ylppäreitten jälkeen opiskelemaan ja täällä olen pysynyt, ensimmäisen vuoden Farnhamissa Surreyssa ja sen jälkeen Lontoossa, lähinnä sen kaakkoisosissa. Tutkinnon jälkeen täällä on pitänyt poikaystävä ja tylsät toimistotyöt. (Suomessa ei taitaisi taiteilijan- ja humanistintutkinnollani saada edes niitä.) Olen viihtynyt vaikka Lontoo onkin rankka asuinpaikka, kun tuntuu vievän ajan, rahan ja voimat.

Olen taitanut kotoutua aika hyvin, kun syön marmitea ja juon alea ja hirveitä määriä maitoteetä. En ole tavannut täällä asuessani paljonkaan suomalaisia, ja nyt vasta on tullut ikävä.

Siksi liityin tänne foorumille.

Juttelemisiin
iitu
Back to top

IP Logged
Fara
YaBB Newbies
*

Birmingham
Reply #48 - 17.08.2009 at 11:25:56

Heippa!

Olen 28-vuotias nainen Etelä-Suomesta ja syyskuussa olisi edessä (pitkään odotettu) muutto työkomennukselle Englantiin, Birminghamiin. Muutto Englantiin on ensimmäinen visiitti koko saarella  Smiley Oli kiva löytää tämä foorumi ja tulen varmasti myöhemmin huhuilemaan muita suomalaisia, kunhan muutosta on selvitty! Kivaa loppukesää kaikille!
Back to top

IP Logged
tellu97
God Member

Reply #49 - 17.08.2009 at 23:14:22

Hei kaikki - kauan on siitä kun tällä palstalla viimeksi  kirjoittelin... Edelleen Lontossa...
Back to top

IP Logged
Pages: 1 2 3 4 ... 6
Send Topic Print