tiina-liisa
YaBB Newbies
Löysinpä tämän ketjun, vaikka ehdin jo kysellä paikannuksia...
Olen 29-vuotias opiskelija, Oulusta alunperin kotoisin, monen mutkan kautta helmikuussa Englantiin eksynyt.
Kevään olen ollut vaihto-opikelijana Newcastlessa ja syyskuun alusta muutan Canterbury:n suorittamaan opintoni loppuun (kaksi vuotta vielä jäljellä).
Englantiin tulin saksalaisen poikaystäväni perässä. Vaikka edelleen elämme kahta kotia (poikaystäväni tällä hetkellä Manchesterin lähellä), on tämä jo harppaus kohti parempaa, kun eroaika rajoittuu vajaaseen viikkoon kerrallaan.
En ole täällä vielä ystävystynyt paikallisten kanssa. Johtuuko lie siitä, että olen jo "vanha" opiskelijaksi, englantilainen mature student on >21v.
Opiskelut vievät suurimman osan ajastani, poikaystävä viikonloput, mutta välillä kaipaan seuraa kahville, viinilasilliselle, taidenäyttelyyn, leffaan tai lenkkipolulle.
Rakastan hyviä kirjoja, ruoanlaittoa, viiniä, luontoa (jota olen opinnut kunnolla arvostamaan vasta täällä!), matkustelua, liikuntaa ja taiteita, monissa ilmenemismuodoissaan.
Olen ihan uusi foorumilainen, enkä ole vielä ehtinyt toimintaan tutustumaan, mutta mukava oli tämmöinen "juttutupa" löytää!
Ihanaa syksyn alkua kaikille!
|