Welcome, Guest. Please Login
muurikka_banner
  News:
Visit YaBB today Wink
  HomeHelpSearchLoginRegister

Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 
Send Topic Print
Ilon aiheet 2/2012 (Read 2171 times)
Kata
God Member

Re: Ilon aiheet 2/2012
Reply #150 - 27.02.2012 at 10:10:36

Oli kylla aivan ihana saa viikonloppuna. Kaveltiin lauantaina kanaalia pitkin 16 kilometria ja pysahdyttiin parilla kivalla terassilla matkalla. Varsinkin ensimmainen terassi oli varsinainen loyto; yli 500 paikkaa terassilla kanaalin rannalla Lontoossa! Joku kiva paiva pitaa kylla kavella sinne, nauttia kiva lounas ja muutama drinkki ennen kuin suuntaa metrolla takaisin kotiin. Paljon parempi olo tana aamuna "terveellisemman viikonlopun" jalkeen kuin viime viikonlopun jalkeen, jolloin juhlittiin kaverin synttareita aamukolmeen asti. Viikolla kiitoksena tuli kunnon rakatauti. Jos voin valttaa, niin kunnon yoriekkumiset taitavat olla suurimmaksi osin ohi minun kohdaltani.
Back to top

IP Logged
Marita
God Member

Reply #151 - 29.02.2012 at 12:59:30

Olisiko se nyt iloa, että lihakset ovat kipeinä. Tuli nimittäin eilen otettua Wii Active ulos laatikostaan. Huh!
Back to top

IP Logged
Kata
God Member

Reply #152 - 29.02.2012 at 15:21:39

Vaihteeksi vahan erilaista meininkia toissa, koska huomenna on konferenssi, joten lahdetaan toiden jalkeen matkalle kohti pohjoista ja yovytaan porukalla hotellissa. No, perjantaina saa tehda varmaan kaksi kertaa enemman toita kun pitaa tehda huomisenkin hommat silloin. Varsinkin kun kolleega, jota minun pitaa paikata, on lomalla joten teen talla hetkella jo valmiiksi kahden ihmisen hommat. Ei kerkea ainakaan tylsistymaan toissa Cheesy
Back to top

IP Logged
minsku
Full Member

Reply #153 - 02.03.2012 at 11:16:55

Hiphei, liput ostettu Sweeney Todd -musikaaliin  Smiley
Nyt pitäisi yrittää löytää kohtuuhintainen hotelli. Näytöksen jälkeen on Q&A-sessio pääosia näyttelevien kanssa, joten voi mennä niin myöhään, että vikaan junaan ei kerkeä - edes juosten  Wink
Back to top

IP Logged
flower
Global Moderator

Reply #154 - 02.03.2012 at 19:31:57

Kiva Lontoon reissu takana, kavelin tanaan ainakin kolme tuntia ja katselin Lontoota. Ylimaaraisena bonuksena tormasin Scandi Kitcheniin ja ostin kastikejauhepusseja, dippijauheita ja ihan vahan Fazerin sinista Smiley
Back to top

IP Logged
iiki
God Member

London SE1
Reply #155 - 05.03.2012 at 15:38:59

Mun vaatekaappi saapuu huomenna, joten sunnuntai ja maanantai menee varmaan sitten matkalaukkuja purkaessa. Pääsen vihdoin asettumaan taloksi tänne miehen luo, eikä tarvitse enää matkalaukussa säilyttää vaatteita. Ihan kivaa Smiley Saan myös siis kamat tuolta junk-huoneesta, ja ei tarvii sitten enää arvailla, että olikohan mulla jotain, kun voin katsoa onko se kaapissa. Nyt mulla on 4 matkalaukkua ja 4 jätesäkkiä tavaraa... Wink Hups! Niitä kun ei jaksa joka välissä tonkia jos jotain kaipailen... Nyt tarvis lähteä etsimään uimapukua keskiviikkoista vesijumppaa varten, missähän ihmeessä sekin on... Oon nimittäin pakannut noi tavarat lokakuussa kun muutin edellistä edellisestä kämpästä ulos, ja tavarat on siitä saakka ollut vaan pubin kellarissa, tai edellisessä kämpässä pakattuna. Kiva päästä taas mukaan normielämään.

Mies piti mulle äsken muotinäytöksen, haha Grin Se on tyhjentänyt omaa vaatekaappiaan koko päivän, heittänyt vanhoja vaatteita menemään ja siirsi oman vaatekaappinsa omalle puolelle makkariaan. Mieli on vähän maassa, mutta silti täytyy yrittää löytää jotain ilonaiheita. Noh, kolmen viikon päästä maataan egyptin auringon alla, ei ole paha puristus enää... Ja pääsiäinen vietetään ihanien sukulaisten kanssa Ruotsissa.
Back to top

On nii lysti notta ei saa lakkaamaha, ja ku lakkaa, rupiaa uurestansa!
  IP Logged
MiniMinni
God Member

Reply #156 - 06.03.2012 at 11:09:39

Onpas taas mahtavan ihana auringonpaiste.
Back to top

The strongest people are not those who show strength in front of us but those who win battles we know nothing about.
  IP Logged
Tuulia
YaBB Newbies
*

Reply #157 - 06.03.2012 at 19:46:33

Ei nyt varsinainen ilon aihe, mutta Guardianissa oli tänään mukava sauna juttu:
www.guardian.co.uk/world/2012/mar/05/euro-finance-commissioner-sauna
Mun britti mies saunoo kolme kertaa viikossa heti aamutuimaan. Uimahalli aukeaa klo 7 ja se on melkein aina ensimmäisenä paikan päällä. Ja sanoo aina kaikille, että se on sauna eikä soona.
Back to top

IP Logged
Elise
Senior Member

Reply #158 - 06.03.2012 at 22:27:50

Kiitos Tuulia. Kiva artikkeli kerrankin.
Back to top

IP Logged
Eetu
Senior Member

Reply #159 - 06.03.2012 at 22:47:06

Mina olen kylla sita mielta etta Olli voisi jattaa saunomisensa Suomeen. Ei tarvitsisi Suomen tapoja vieda Brysseliin vaan kouluttautua kansainvalisen diplomatian tavoille.

Tama on taas tata suomalaista macho meininkia eli miehet saunassa. Saunassahan miesporukalla ne tarkeat paatokset Suomessa tehdaan oli ala mika tahansa. Vaikkakin tassa tapauksessa oli lehdistotilaisuudesta kyse niin eihan sinne naistoimittajat voineet menna mukaan eli indirect discrimination sanon mina!
Back to top

IP Logged
Marita
God Member

Reply #160 - 07.03.2012 at 08:47:58

Eetu wrote on 06.03.2012 at 22:47:06:
Mina olen kylla sita mielta etta Olli voisi jattaa saunomisensa Suomeen. Ei tarvitsisi Suomen tapoja vieda Brysseliin vaan kouluttautua kansainvalisen diplomatian tavoille.

Tama on taas tata suomalaista macho meininkia eli miehet saunassa. Saunassahan miesporukalla ne tarkeat paatokset Suomessa tehdaan oli ala mika tahansa. Vaikkakin tassa tapauksessa oli lehdistotilaisuudesta kyse niin eihan sinne naistoimittajat voineet menna mukaan eli indirect discrimination sanon mina!

Aivan samaa mieltä. Siitähän lehdissäkin taisi olla puhetta...
Back to top

IP Logged
Kata
God Member

Reply #161 - 08.03.2012 at 16:31:59

Venajan Euroviisuedustaja on tana vuonna ryhma mummoja. Taitaa olla jo voittaja selvilla Smiley

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012030815300443_vi.shtml
Back to top

IP Logged
flower
Global Moderator

Reply #162 - 08.03.2012 at 18:29:18

No mummothan sopii hyvin tana vuonna kun Englanninkin edustaja on lahemmas 80.
Back to top

IP Logged
Agatha
God Member

Reply #163 - 08.03.2012 at 19:03:48

Montakohan kertaa Irlantilaiset vielä lähettää Jedwardin euroviisuihin  Roll Eyes
Back to top

IP Logged
wol
Senior Member

B'ham
Reply #164 - 09.03.2012 at 21:11:34

Hesarilta saa digilehden viikoksi maksutta! Toki myös paperilehden mut vain kotimaan osoitteisiin.
Back to top

IP Logged
Satu
God Member

Bedfordshire
Reply #165 - 09.03.2012 at 22:55:09

wol wrote on 09.03.2012 at 21:11:34:
Hesarilta saa digilehden viikoksi maksutta! Toki myös paperilehden mut vain kotimaan osoitteisiin.

Joskus aiemmin ei ole onnistunut edes digilehti tänne Englantiin noista tarjouksista kun on pitänyt olla suomalainen jakeluosoite. Ne kun kalastelee mahdollisia uusia paperilehden tilaajia.
Back to top

IP Logged
flower
Global Moderator

Reply #166 - 09.03.2012 at 23:19:35

Kouvolan Sanomilla oli ilmainen digilehti tassa joku viikko sitten monta paivaa, koska kovien pakkasten ja liukkaiden kelien takia kotiinkuljetus ei toiminut sataprosenttisesti Smiley
Back to top

IP Logged
wol
Senior Member

B'ham
Reply #167 - 10.03.2012 at 08:43:39

Satu wrote on 09.03.2012 at 22:55:09:
wol wrote on 09.03.2012 at 21:11:34:

Joskus aiemmin ei ole onnistunut edes digilehti tänne Englantiin noista tarjouksista kun on pitänyt olla suomalainen jakeluosoite. Ne kun kalastelee mahdollisia uusia paperilehden tilaajia.

Jaa, ei näköjään nytkään saa muutakuin Suomen osoitteisiin. Velipoika mulle ton digilehden tilas joten en heti tota tajunnutkaan, oli laittanut oman osoitteensa siihen lomakkeeseen.
Back to top

IP Logged
iiki
God Member

London SE1
Reply #168 - 10.03.2012 at 22:33:58

Voi tätä lauantai-illan riemua! Puran tavaroita ekaa kertaa sen jälkeen kun muutin siitä ihanasta kämpästä ulos lokakuun alussa. Mä en oo edes muistanu mitä kaikkea mulla on näissä miljoonissa nyssyköissä (joita on oikeasti ehkä 10). Jätesäkkejä, laatikoita, laukkuja.. Mun lemppariväri on vihreä, mutta löysin koneellisen vihreitä paitoja pestäväksi, enkä mä tiennyt edes että mulla on vihreitä vaatteita! Luulin myös että mulla on vaan ehkä viis kuus paitaa joita vuorottelen, mutta laukuista löytyi toistakymmentä lisää Wink Miten ihmeessä mä olen muka tullut tähän maahan vain yhden matkalaukun kanssa viime keväänä?? Noh, kolme paitaa olen ostanut täältä, mutta silti??? Ja miten ihmeessä mulla on yli 10 paria kenkiä?? Tää on ihan mahtavaa! Ja 5 takkia? Mä olen pakkaamisen ihmelapsi!
Back to top

IP Logged
plonti
God Member

Reply #169 - 11.03.2012 at 09:07:34

Kitalaki rikki.....liikaa (?) turkinpippureita   Grin
Back to top

A shot in the glass is better than one in the ass!
  IP Logged
flower
Global Moderator

Reply #170 - 11.03.2012 at 10:51:39

Ne turkinpippurit olisi pitanyt liuottaa vodkaan, ei olisi nyt kitalaki kipea Smiley
Back to top

IP Logged
Marita
God Member

Reply #171 - 11.03.2012 at 16:09:43

Minä kävin ensin ihan lähellä kuvaamassa vanhaa kirkkomaata ja brunssin jälkeen ajoin Silchesteriin ja tein kävelykierroksen vanhan roomalaiskaupungin ympäri. Oli niin lämmin, että päällimmäinen pusakka lähti ja piti kävellä t-paidassa. Lähetin kuvan siskolle Suomeen, jolta tuli vastaus: haist....  Grin

Back to top

IP Logged
iiki
God Member

London SE1
Reply #172 - 11.03.2012 at 20:42:14

Olin tänään elämäni ekaa kertaa kunnon oopperassa, Royal Albert Hallissa, jossa en ole koskaan ennen ollutkaan. Oli mahtavaa! Tosin luulin että RAH olis ollut suurempi! Mutta iho oli kananlihalla niin monessa kohtaa, ja mielestäni se on aika hyvä mittari onko show vaikuttava. Meillä oli tosi huonot paikat, mutta koska näytös ei ollut loppuunmyyty, lippujen tarkastaja vaihtoi meidän liput parempiin, ja oltiin kuudennessa rivissä lavasta! Ihan mahtavaa! Takamus puutui aika tehokkaasti kun yli kolme tuntia istui paikallaan, mutta se on pientä. Uskomattomia lauluääniä! Olen ihan hurmoksessa vieläkin! Väliajan jälkeen alkoi väsyttää ihan törkeästi, ja jossain vaiheessa luulin, että nukahdan kesken kaiken, mutta väsy meni nopeasti ohi, kun alkoi tapahtua Smiley Täytyy mennä uudestaankin joskus katsomaan jotain muuta, tämä ei ollut käsittääkseni saanut kovin hyviä arvosteluja, joten jos meen myöhemmin katsomaan jotain muuta, joka on saanut mahtavat arvostelut, mietin vaan kuinka hieno se mahtaa olla?! Ihana viikonloppu takana. Eilen töiden jälkeen kunnon raflassa syömässä ja sit sain purettua kaikki tavarat viimein ja asetuttua taloksi. Tää päivä oopperassa. Huomenna sitten shoppailua egyptiä varten Smiley Elämä on pitkästä aikaa ihanaa Smiley Vieläkun sais olkapään kuntoon, että ei tarvis olla kivuissa koko ajan, mutta se nyt on pientä..
Back to top

IP Logged
Hanna Kristiina
God Member

G41
Reply #173 - 11.03.2012 at 21:16:31

Kissa on piereskelly koko paivan, mutta mullapa onki nokka tukossa  Cool Cool Cool
Back to top

IP Logged
MiniMinni
God Member

Reply #174 - 12.03.2012 at 14:23:43

Back to top

The strongest people are not those who show strength in front of us but those who win battles we know nothing about.
  IP Logged
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 
Send Topic Print