Mun vaatekaappi saapuu huomenna, joten sunnuntai ja maanantai menee varmaan sitten matkalaukkuja purkaessa. Pääsen vihdoin asettumaan taloksi tänne miehen luo, eikä tarvitse enää matkalaukussa säilyttää vaatteita. Ihan kivaa

Saan myös siis kamat tuolta junk-huoneesta, ja ei tarvii sitten enää arvailla, että olikohan mulla jotain, kun voin katsoa onko se kaapissa. Nyt mulla on 4 matkalaukkua ja 4 jätesäkkiä tavaraa...

Hups! Niitä kun ei jaksa joka välissä tonkia jos jotain kaipailen... Nyt tarvis lähteä etsimään uimapukua keskiviikkoista vesijumppaa varten, missähän ihmeessä sekin on... Oon nimittäin pakannut noi tavarat lokakuussa kun muutin edellistä edellisestä kämpästä ulos, ja tavarat on siitä saakka ollut vaan pubin kellarissa, tai edellisessä kämpässä pakattuna. Kiva päästä taas mukaan normielämään.
Mies piti mulle äsken muotinäytöksen, haha

Se on tyhjentänyt omaa vaatekaappiaan koko päivän, heittänyt vanhoja vaatteita menemään ja siirsi oman vaatekaappinsa omalle puolelle makkariaan. Mieli on vähän maassa, mutta silti täytyy yrittää löytää jotain ilonaiheita. Noh, kolmen viikon päästä maataan egyptin auringon alla, ei ole paha puristus enää... Ja pääsiäinen vietetään ihanien sukulaisten kanssa Ruotsissa.