iiki
|
Re: Ärsytyksen aiheet 2/2012
Reply #19 - 13.02.2012 at 20:12:21
Mut ryostettiin tänään. Ärsyttää niin paljon!! Yritä sitten kerätä luottamusta tässä maassa ihmisiin, kun se viedään aina pois. Mulle ei sattunut mitään, paitsi mä en voi liikuttaa mun oikeata kättä, ja mun jalat ja kädet on verillä. Mutta tää on ttodellinen ärsytyksen aihe. Multa vietiin lompakko, kamera, puhelin ja kindle. ARGH!!!! Vtustnaprkle! Alle 2kk sitten meidän kämppään murtauduttiin, ja silloin kun asuin täällä viimeksi, mun lompakko varastettiin, mulla oli stalkkerti joka vartioi mun kotia, ja meillä oli tulipalo. Mä oon asunu tässä maassa yhteensä alle 2v ja tää ei vaan lopu. Mä tiedän, olen erittäin onnellinen, että nää nuoret varkaat ei puukottanu tai ampunu mua, mutta ärsytys on silti erittäin suuri. Äiti parka, olin puhelimessa sen kanssa kun tää tapahtui (noin klo 16.45) ja se oli saada sydänkohtauksen kun aloin huutaa ja kirkua ja huutaa "helpiä" ja aikamoisia hävyttömyyksiä... Nyt mua ei enää kiinnosta ollenkaan jos joku kutsuu mua rasistiksi, sen verran v***uuntunut olen, mutta saatana jos kaks about 15-19 vuotiasta mustaa poikaa ryöstää mut keskellä päivää ja sen takia menetän pari-kolme sataa puntaa helposti, niin ei paljon naurata! Mä en ole ollenkaan yllättynyt, että ainoat tuntomerkit jotka mulla on näistä pojista, on että ovat mustia ja nuoria, ja päällä oli huppu/pipo/lippis. Okei, oma vika että puhuin puhelimessa, mutta tätä ongelmaa ei olisi koskaan suomessa, puhua puhelmessa ja silti luottaa etten tule "hyväksikäytetyksi".
Vitsi, mua ei edes se rahallinen menetys haittaa, vaan se, että hitto kun ei voi edes päiväsaikaan kävellä rauhassa, ilman että joku tulee ja ryöstää! Meille murtauduttiin joulukuun lopussa, ja nyt tää, piru!
Hirveä hässäkkä taas. Mun lompakko varastettiin 4v sitten lontoossa, ja kaikkien suomen korttien kuollettammienen ym... Nyt sitten kun oli muutakin, argh. Pankkikortti täällä, suomessa 2, puhelinliittymä, ID, ajokortti, kelakortti, kindle (sekin pitää kuolettaa kai?!), ja mun kamerakin vietiin. Vtun lapset.
|