Welcome, Guest. Please Login
muurikka_banner
  News:
We've upgraded to YaBB 2!
  HomeHelpSearchLoginRegister

Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 ... 11
Send Topic Print
Ärsytyksen aiheet 2/2012 (Read 2238 times)
Marita
God Member

Re: Ärsytyksen aiheet 2/2012
Reply #150 - 27.02.2012 at 14:06:27

Satu wrote on 27.02.2012 at 14:05:04:
Marita wrote on 27.02.2012 at 14:02:04:
Suomessa ei missään paikassa ole tarpeeksi työntekijöitä. Ravintoloissa ja marketeissa esim. saa hakemalla hakea henkilökuntaa.

Ja yhä vain vähennetään entisestään.

Ikään kuin K- ja S-ryhmällä ei muka olisi rahaa.....
Back to top

IP Logged
Satu
God Member

Bedfordshire
Reply #151 - 27.02.2012 at 14:42:31

Marita wrote on 27.02.2012 at 14:06:27:
Satu wrote on 27.02.2012 at 14:05:04:
Marita wrote on 27.02.2012 at 14:02:04:
Suomessa ei missään paikassa ole tarpeeksi työntekijöitä. Ravintoloissa ja marketeissa esim. saa hakemalla hakea henkilökuntaa.

Ja yhä vain vähennetään entisestään.

Ikään kuin K- ja S-ryhmällä ei muka olisi rahaa.....

No monesti ne on yksityisyrittäjiä jotka niitä liikkeitä pyörittää, mutta silti.
Back to top

IP Logged
Marita
God Member

Reply #152 - 27.02.2012 at 14:57:20

Suuri osa suomalaisista ravintoloista on ketjupaikkoja, jotka ovat jommankumman ison ryhmän omistuksessa. Itse asiassa yhdessä paikassa, jossa käyn ja joka on yksityisomistuksessa, on enemmän henkilökuntaan kuin jossain Rossossa...
Back to top

IP Logged
Jennanne
Senior Member

Reply #153 - 27.02.2012 at 17:33:06

Flower ja iiki onneksi tosiaan on toinen puolisko mun tukenani. Kaytiin kattomassa sita tossa iltapaivalla nyt yhdessa ja ai etta se on kylla ihana talo Smiley Ja olihan hymy herkassa ja leikiteltiin jo vahan ajatuksellakin mutta miehen tartti lahtea takasin toihin (kuukausittainen inventaario paiva = very stressed) ja luvattiin paattaa viikon loppuun mennessa. Bliss. En jaksais etsia enaa. Haluun vaan pakata ja lahtea tasta nykysesta kampasta. Kuinka ollaan voitu asua taalla kaks vuotta! Huh huh...

Kysyin tutulta poliisilta ja se sano etta han huoletta asuisi siella missa ollaan katottu ja etta Leedsissa on vain kaksi aluetta jossa han ei asuisi ja ne ovat toisella puolella jokea.

Nyt vaan tarvii toivoa etta mies nayttaa vihreeta valoo! Fingers crossed x
Back to top

IP Logged
iiki
God Member

London SE1
Reply #154 - 01.03.2012 at 09:36:45

Tsemppiä Jennanne!

Mua ärsyttää tällä viikolla oma asennevamma. Oon niin väsyny ja loppu kaikkeen, että sitten en jaksa oikein olla iloinen töissäkään. Saan just ja just pinnistettyä että oon asiakkaille se sama iiki, mikä oon ollutkin, mutta pomo saa sitten kaikki paskikset niskaan. Meillä on tällä hetkellä niin pahasti johdot mutkalla, että saa nähdä mistä tätä vyyhtiä alkais aukoa. Pomo on kuitenkin mun läheinen ystävä, mutta tää talvi on ollut pubille erittäin raskas, ja mulle tullut vielä näitä henkkoht juttuja tähän (sairaslomat ym), niin meinaa olla molemmilla pinna kireällä ja sit napsahdellaan toisillemme. Mun on pakko saada mahd pian se uusi työpaikka. Kun vaan olis aikaa ettiä. Mä oon tälläviikolla nukkunut joka aamu pommiin, kerkeen täällä käydä kun syön aamupalaa, mutta muuten ei mitään ylimääräistä. En oo ees Kelan ja pankkien asioita ehtinyt hoitaa, voi voi. Iltasin melkein kaadun sänkyyn kun oon niin väsy. Yllättävän paljon vie enemmän voimaa olla yksikätinen, kun joutuu keskittymään paljon siihen että miten sitä kättä uskaltaa liikuttaa ettei se kipu pahene.
Back to top

On nii lysti notta ei saa lakkaamaha, ja ku lakkaa, rupiaa uurestansa!
  IP Logged
Jaea
Senior Member

London town, SE16
Reply #155 - 01.03.2012 at 12:17:35

iiki, toivottavasti saatte sen nyt mahdollisimman helpolla kuntoon!

Itse tulin vaan puhisemaan ärsytystäni, kun meinaa joku flunssa puskee päälle ja just kun pääsin taas urheilun makuun! Tuntuukin taas omat ongelmat aika pieniltä.  Undecided
Back to top

IP Logged
wol
Senior Member

B'ham
Reply #156 - 02.03.2012 at 10:39:29

Ärsyttää aivan sikana kun meidän naapurissa kävijät blokkaa aina meidän driven autoillaan ja tää on melkein päivittäistä. Naapurin driven edessä on portit joten nää stanan pällit jättää autonsa niiden porttien eteen ja siis aivan suoraan meidän driven eteen. Pitääkö sitä ihan oikeesti aikuisille ihmisille rautalangasta vääntää aina kaikki asiat? Mikä ihmisiä vaivaa? Verenpaine on ainaki tuhat.
Back to top

IP Logged
flower
Global Moderator

Reply #157 - 03.03.2012 at 21:28:31

Ilonaihe on se etta tein kaalilaatikkoa, arsytyksen aihe taas etta soin sita ihan liikaa Smiley
Back to top

IP Logged
Hanna Kristiina
God Member

G41
Reply #158 - 04.03.2012 at 01:57:26

wol wrote on 02.03.2012 at 10:39:29:
Ärsyttää aivan sikana kun meidän naapurissa kävijät blokkaa aina meidän driven autoillaan ja tää on melkein päivittäistä. Naapurin driven edessä on portit joten nää stanan pällit jättää autonsa niiden porttien eteen ja siis aivan suoraan meidän driven eteen. Pitääkö sitä ihan oikeesti aikuisille ihmisille rautalangasta vääntää aina kaikki asiat? Mikä ihmisiä vaivaa? Verenpaine on ainaki tuhat.

Auttaisko jos juttelisit sille naapurille? Se voisi ehka sitten neuvoa vieraitaan. Etko siis paase itse ajamaan pois pihasta kun siina on auto?
Back to top

IP Logged
Satu
God Member

Bedfordshire
Reply #159 - 04.03.2012 at 09:29:45

Hanna Kristiina wrote on 04.03.2012 at 01:57:26:

Auttaisko jos juttelisit sille naapurille? Se voisi ehka sitten neuvoa vieraitaan. Etko siis paase itse ajamaan pois pihasta kun siina on auto?

Mä menisin heti sanomaan jos naapuri blokkais mun drivewayn. Ei äkäsesti ainakaan heti vaan ihan ystävällisesti.
Back to top

IP Logged
wol
Senior Member

B'ham
Reply #160 - 04.03.2012 at 09:50:15

Satu wrote on 04.03.2012 at 09:29:45:

Mä menisin heti sanomaan jos naapuri blokkais mun drivewayn. Ei äkäsesti ainakaan heti vaan ihan ystävällisesti.

On siitä huomautettu ihan nätisti pari kertaa (silloin kun meille tuleva/meiltä lähtevä auto on eka seisonu ja tööttäilly siinä jumissa eikä mitään tapahdu) mut ei se näköjään mee perille. Ja siis yleensä ne tukkii koko driven niin et meille ei pääse autolla sisään eikä ulos. Mä en tiedä mitä väkeä siellä ramppaa mut siellä asuu vanha nainen joka ei pääse kävelemään ja luulen et kaikki palvelut ja tavarat yms toimitetaan sille kotiin, koska jotain ihme porukkaa siellä käy useita kertoja päivässä. Sillä seurauksella et ne tukkii meidän driven. Enkä mä kamalasti haluais sille naiselle olla vihainen vaan niille aivottomille kuskeille, ehkä se nainen ei vaan oikein edes tajua/tiedä mitä on meneillään. Ärsyttää jos pitää ruveta hankkimaan jotain "älä tuki ajotietä"-kylttejä ihan vaan sen takia, et ihmiset on niin urpoja.
Back to top

IP Logged
Hanna Kristiina
God Member

G41
Reply #161 - 04.03.2012 at 15:30:35

Onpa kyl arsyttavan kuulosta. Onko toi ainoastaan teidan Driveway vai kayttaako sita muutkin? Jos on vaan teidan, niin ehka voisit parkkeerata oman auton siihen niin, etta tukit sen omalla karrylla? Tai sit sun tarvii vaan hankkia sellainen kyltti (tai piikkimatto  Wink )
Back to top

IP Logged
Hanna Kristiina
God Member

G41
Reply #162 - 04.03.2012 at 15:32:16

Ma oon passiivisagressiivinen ja valitan aina kaikille muille paitsi sille kelle oikeesti pitais valittaa.
Back to top

IP Logged
wol
Senior Member

B'ham
Reply #163 - 04.03.2012 at 17:56:53

Hanna Kristiina wrote on 04.03.2012 at 15:30:35:
Onpa kyl arsyttavan kuulosta. Onko toi ainoastaan teidan Driveway vai kayttaako sita muutkin? Jos on vaan teidan, niin ehka voisit parkkeerata oman auton siihen niin, etta tukit sen omalla karrylla? Tai sit sun tarvii vaan hankkia sellainen kyltti (tai piikkimatto  Wink )

Se on ihan vaan meidän drive, tommonen normi luiska vai miksikä sitä sanotaan ja meidän talo kököttää siellä muutaman metrin päässä. Joten ei puusilmätkään voi missata sitä, että siinä on jonku piha ja talo ja bloody autotallikin. Toi piikkimatto oli hyvä idea, laitetaan harkintaan! Mä mietin jo et vien kottikärryt siihen aina huolettomasti parkkiin päiväks jos ei muu auta. Ärsyttäis sekin, et joutuis jättää oman kaaran aina siihen suulle kun kerran pihassakin olis tilaa. Ja eniten ärsyttäis kaikki!
Back to top

IP Logged
wol
Senior Member

B'ham
Reply #164 - 04.03.2012 at 17:59:35

Hanna Kristiina wrote on 04.03.2012 at 15:32:16:

Ma oon passiivisagressiivinen ja valitan aina kaikille muille paitsi sille kelle oikeesti pitais valittaa.

Hear hear  Cheesy Toi on munkin harrastus. Paitsi sit kun oikeasti napsahtaa.
Back to top

IP Logged
Hanna Kristiina
God Member

G41
Reply #165 - 04.03.2012 at 18:33:13

wol wrote on 04.03.2012 at 17:56:53:
Hanna Kristiina wrote on 04.03.2012 at 15:30:35:

Se on ihan vaan meidän drive, tommonen normi luiska vai miksikä sitä sanotaan ja meidän talo kököttää siellä muutaman metrin päässä. Joten ei puusilmätkään voi missata sitä, että siinä on jonku piha ja talo ja bloody autotallikin. Toi piikkimatto oli hyvä idea, laitetaan harkintaan! Mä mietin jo et vien kottikärryt siihen aina huolettomasti parkkiin päiväks jos ei muu auta. Ärsyttäis sekin, et joutuis jättää oman kaaran aina siihen suulle kun kerran pihassakin olis tilaa. Ja eniten ärsyttäis kaikki!

Ma en sit ota mitaan vastuuta tosta piikkimattohommasta, mutta kannustan sua kylla sen laittamiseen ihan taysilla.
Back to top

IP Logged
MiniMinni
God Member

Reply #166 - 04.03.2012 at 21:14:41

Taas piti pulittaa £30 (+ £6 postikulut) syntymätodistuksen laillistamiseen  Angry

Mutta pitäähän tuo lapsi saada myös suomen kansalaiseksi.
Back to top

The strongest people are not those who show strength in front of us but those who win battles we know nothing about.
  IP Logged
plonti
God Member

Reply #167 - 05.03.2012 at 08:58:43

MiniMinni wrote on 04.03.2012 at 21:14:41:
Taas piti pulittaa £30 (+ £6 postikulut) syntymätodistuksen laillistamiseen  Angry

En tieda missa asutte mutta jos ei Lontoossa asu ja haluaa lapselle passin niin alyttoman kalliiksi sekin tulee.

Meilla esikoinen liittyi tanssi/teatterikouluun.....balettipuku £15, tossut £13, bolero £13 steppikengat £18.....mutta tyton ilme priceless. Noh, jospa aiti vahentaa viini juontia niin saadaan tyton tunnit maksettua. Wink
Back to top

A shot in the glass is better than one in the ass!
  IP Logged
wol
Senior Member

B'ham
Reply #168 - 05.03.2012 at 09:29:50

Aamu alkoi tutulla ärsytyksellä: sama auto kuin perjantaina pysäköitynä meidän driven eteen, tosin tällä kertaa tukkien sen vain puoliksi. Mutta toinen puoli autosta olikin sitten lintattu ruohikolle ja meidän kukkaistutusten päälle. Mies pääsi autollaan just ja just hivuttautumaan siitä ohi eikä kunnon perinteisellä englantilaisella asenteella antanut mun mennä sanomaan siitä mitään, kun se oli kuulemma "ihan ok". No odotin kiltisti kun sen perävalot lakkas näkymästä ja marssin naapurin ovelle hullun kiilto silmissä (no käyttäydyin tietty korrektisti enkä raivonnu). Siel oli joku kotisairaanhoito tms eikä se eukko edes hiffannu mitä kummallista siinä ny vois olla. Eli piikkimatto kehiin vaan, se on ainoa vaihtoehto.
Back to top

IP Logged
Kata
God Member

Reply #169 - 05.03.2012 at 09:49:42

Raportoin aikaisemmin kuinka ihan lahinaapuristossa on ollut raiskaaja liikenteessa ja epailty pidatettiin. Nyt sitten luin paikallislehdesta, etta ko. tyyppi on jouduttu vapauttamaan riittavan todistusaineiston puutteessa. En toki tieda, etta oliko ko. henkilo se oikea tekija mutta ainakin se on varmaa, etta raiskaaja on nyt sitten vapaalla jalalla ja juuri kun alkaa tulemaan kevat ja voisi kayda toiden jalkeen lenkilla tai pyorailemassa. Ei kai tassa auta muu kuin hankkia joku pippurisuihke, jota kantaa mukana kaiken varalta.
Back to top

IP Logged
flower
Global Moderator

Reply #170 - 05.03.2012 at 10:36:55

wol, jos se parkkeeraa sun kukkaistutuksen paalle niin ota kuvia ja yhteys sen naisen tyonantajaan, ja vaadi korvauksia ja valita siita etta se aina parkkeeraa teidan ajotien tukkeeksi. Luulisi etta jos se saa huomautuksen tyonantajalta niin rupeaisi vahan ottamaan muutkin ihmiset huomioon.
Back to top

IP Logged
wol
Senior Member

B'ham
Reply #171 - 05.03.2012 at 10:48:15

flower wrote on 05.03.2012 at 10:36:55:
wol, jos se parkkeeraa sun kukkaistutuksen paalle niin ota kuvia ja yhteys sen naisen tyonantajaan, ja vaadi korvauksia ja valita siita etta se aina parkkeeraa teidan ajotien tukkeeksi. Luulisi etta jos se saa huomautuksen tyonantajalta niin rupeaisi vahan ottamaan muutkin ihmiset huomioon.

Toi on kyllä ihan totta ja hyvä huomio, ei tullu mieleenkään! Katotaan miten huomenna käy, mä luulen et se on aina toi sama nainen joka naapurissa aamuisin käy tai sama auto se ainakin on. Valitettavasti se on vaan yks noista meidän ajotien tukoista, yleensä niitä on pari-kolme päivässä sinä aikana kun me ollaan itse kotona näkemässä mut tää tapaus on kyl ehdottomasti törkein!
Back to top

IP Logged
MiniMinni
God Member

Reply #172 - 05.03.2012 at 12:17:47

plonti wrote on 05.03.2012 at 08:58:43:
MiniMinni wrote on 04.03.2012 at 21:14:41:

En tieda missa asutte mutta jos ei Lontoossa asu ja haluaa lapselle passin niin alyttoman kalliiksi sekin tulee.

Asumme riittävän kaukana lontoosta, joten tällekin lapselle tulee brittipassi ihan pelkästään sen helppouden vuoksi.

Back to top

The strongest people are not those who show strength in front of us but those who win battles we know nothing about.
  IP Logged
iiki
God Member

London SE1
Reply #173 - 05.03.2012 at 13:51:37

Päätä särkee, väsyttää ja masentaa että on taas maanantai, ja kokonainen työviikko edessä.. Miksen koskaan saa energiaa tarpeeksi hakea uutta työtä, huoh... Sit vaan valitan täällä, kun en jaksais enää yhtään olla pubilla töissä. Oon nimittäin ihan loppu kyllästynyt työvuoroihin, aamusta iltaan ja taas seuraavana aamuna takas.. Missä mun lottovoittokin oikein luuraa, hä??

Pari viikkoa vielä ja sit viikon lomalle egyptiin. Sit kolme päivää töitä ja viikonlopuks ruotsiin. Sit taas paluu arkeen, eikä mitään kivaa tiedossa ikuisuuksiin. Tähän elämään on nyt pakko saada jotain kivaa piristystä. Noh, sunnuntaina mennään oopperaan.
Back to top

On nii lysti notta ei saa lakkaamaha, ja ku lakkaa, rupiaa uurestansa!
  IP Logged
Marita
God Member

Reply #174 - 05.03.2012 at 14:24:10

Sitä lottovoittoa minäkin odotan. Perjantaina tuli £2.70 ja lauantaina £10. Ei jää eläkkeelle sillä.  Grin

Miten ne olutfestarit meni?
Back to top

IP Logged
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 ... 11
Send Topic Print