Mulle ei tainnut tulla mitään, joskin melko harvoin ees muistan tarkistaa. Täytynee tsekata. Vien aina kulmakauppaan sen tarkistettavaks, mutta oon alkanu epäillä, että myyjä vie mun miljoonat sanomalla aina, että ei tullut voittoa.

Olutfestarit oli jees. Lauantaina istuttiin koko päivä terassilla, olin niin jäässä koko illan ettei mitään rajaa! Heillä oli 60+ real ales, mutta ei ehditty maistaa ku pari-kolmekymmentä. Siis meidän porukan kesken. Sunnuntaina kun mentiin, oli kurja ilma, ja enää 4 eri olutta jäljellä

Eilen oltiin vaan miehen kans kaksistaan, maistettiin ne jäljellä olevat ja pari lisää, ja sit tultiin kotiin pelaamaan scrabblea. Voitteko kuvitella että mä voitin?! Voitin erittäin sanallisesti lahjakkaan britin Scrabblessa!! Tai siis tavallaan, meillä on handicap-säännöt..

Mulla oli siis aloituksessa pisteitä jo valmiina (eka pelissä hävisin 101 pisteellä, joten nyt sain hyvitystä 100p. Nyt koska voitin, ne mun voittamat pisteet vähennetään siitä sadasta, eli ens kerralla saan hyvitystä 88pistettä alussa. Kun ollaan pelattu noin 5kertaa, katsotaan mikä on yleensä se meidän piste-erotuksen keskiarvo, ja jatkossa saan sen verran sitten hyvitystä. Eli periaatteessa hävisin 88pisteellä, mutta periaatteessa voitin kuitenkin

). Noh, on meillä vähän muitakin eri sääntöjä, eli jos mulla on joku sana, mutta en ole varma onko se sanakirjassa oleva hyväksytty sana, saan tarkistaa sen ennen kirjainten laudalle laittamista. Esim mulla oli eilen sana dork, joka oli miehen mielestä slangisana, mutta se oli sanakirjassa, joten sain sen laittaa. On tosi vaikea tietää vieraalla kielellä mitkä on sanakirjasanoja, ja mitkä taas sitten vaan jotain mitä esim pubissa kuulee, mutta ovatkin slangia.