Welcome, Guest. Please Login
Finn-Guild
  News:
YaBB is sponsored by XIMinc!
  HomeHelpSearchLoginRegister

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11
Send Topic Print
Ärsytyksen aiheet 2/2012 (Read 2238 times)
iiki
God Member

London SE1
Re: Ärsytyksen aiheet 2/2012
Reply #175 - 05.03.2012 at 15:32:43

Mulle ei tainnut tulla mitään, joskin melko harvoin ees muistan tarkistaa. Täytynee tsekata. Vien aina kulmakauppaan sen tarkistettavaks, mutta oon alkanu epäillä, että myyjä vie mun miljoonat sanomalla aina, että ei tullut voittoa. Wink

Olutfestarit oli jees. Lauantaina istuttiin koko päivä terassilla, olin niin jäässä koko illan ettei mitään rajaa! Heillä oli 60+ real ales, mutta ei ehditty maistaa ku pari-kolmekymmentä. Siis meidän porukan kesken. Sunnuntaina kun mentiin, oli kurja ilma, ja enää 4 eri olutta jäljellä Grin Eilen oltiin vaan miehen kans kaksistaan, maistettiin ne jäljellä olevat ja pari lisää, ja sit tultiin kotiin pelaamaan scrabblea. Voitteko kuvitella että mä voitin?! Voitin erittäin sanallisesti lahjakkaan britin Scrabblessa!! Tai siis tavallaan, meillä on handicap-säännöt.. Wink Mulla oli siis aloituksessa pisteitä jo valmiina (eka pelissä hävisin 101 pisteellä, joten nyt sain hyvitystä 100p. Nyt koska voitin, ne mun voittamat pisteet vähennetään siitä sadasta, eli ens kerralla saan hyvitystä 88pistettä alussa. Kun ollaan pelattu noin 5kertaa, katsotaan mikä on yleensä se meidän piste-erotuksen keskiarvo, ja jatkossa saan sen verran sitten hyvitystä. Eli periaatteessa hävisin 88pisteellä, mutta periaatteessa voitin kuitenkin Wink ). Noh, on meillä vähän muitakin eri sääntöjä, eli jos mulla on joku sana, mutta en ole varma onko se sanakirjassa oleva hyväksytty sana, saan tarkistaa sen ennen kirjainten laudalle laittamista. Esim mulla oli eilen sana dork, joka oli miehen mielestä slangisana, mutta se oli sanakirjassa, joten sain sen laittaa. On tosi vaikea tietää vieraalla kielellä mitkä on sanakirjasanoja, ja mitkä taas sitten vaan jotain mitä esim pubissa kuulee, mutta ovatkin slangia.
Back to top

On nii lysti notta ei saa lakkaamaha, ja ku lakkaa, rupiaa uurestansa!
  IP Logged
Satu
God Member

Bedfordshire
Reply #176 - 05.03.2012 at 16:11:43

Mä ainakin tarkistan aina lotot netissä, ei haittaa vaikka olis vähän vanhakin rivi.

https://www.national-lottery.co.uk/player/p/drawHistory.do
Back to top

IP Logged
flower
Global Moderator

Reply #177 - 11.03.2012 at 10:52:47

Taalla on tosi ihana ja lammin ilma, mutta en mitenkaan saa itseani motivoitua ulkoilemaan. Kunhan paasisin ovesta ulos niin olisi tosi kiva kavella, mutta pitaa vaan roikkua tassa netissa...
Back to top

IP Logged
Satu
God Member

Bedfordshire
Reply #178 - 11.03.2012 at 15:21:59

flower wrote on 11.03.2012 at 10:52:47:
Taalla on tosi ihana ja lammin ilma, mutta en mitenkaan saa itseani motivoitua ulkoilemaan. Kunhan paasisin ovesta ulos niin olisi tosi kiva kavella, mutta pitaa vaan roikkua tassa netissa...

Mä kävin hakemassa lehdet ja sen jälkeen sauvakävelylle. Piti laittaa aurinkolasit päähän ja kuumahan siellä tuli. Yleensä mä käyn aina sunnuntaina aamupäivällä jonkinlaisella happihyppelyllä, säästä riippuen. Jos on kurja keli niin käyn hakemassa vain lehdet, mutta jos on hyvä sää niin sitten pitemmälle lenkille, joko yksin sauvakävellen tai miehen kanssa metsään kävelemään.
Back to top

IP Logged
iiki
God Member

London SE1
Reply #179 - 11.03.2012 at 20:35:30

Meidän viikonloppukävelyt rajoittuu lauantaiaamun shoppailuun, sekä lauantain ja sunnuntain pubireissut Grin Mutta kauppaan kestää kävellä 20min ja takas sitten miljoonan kassin kanssa. Pubiin kävelee vajaassa vartissa, mutta se on melkein koko matkalta ylämäkeä. Alas on helppo tulla Smiley Jos on nätti sää, niin kierretään matkalla oleva puisto, sitten kestää kävellä vähän pidempään, mutta puisto on iso ja kaunis, katsellaan lintuja (mikäs se heron on suomeks, joku haikara se on..?).
Back to top

IP Logged
Hanna Kristiina
God Member

G41
Reply #180 - 11.03.2012 at 21:17:26

kurkussa lasinsiruja, partateria ja kaktuksen piikkeja. Paata puristaa joku puristin. Nenasta valuu rakaa ulos ja sisaan. Hengitys ei kulje ja rahisee. Paa ei toimi. Huippaa koko ajan. piru.
Back to top

IP Logged
Hanna Kristiina
God Member

G41
Reply #181 - 11.03.2012 at 21:17:57

ja mun P3RK3L3 muutettiin piruksi.  Angry Angry Angry Angry
Back to top

IP Logged
iiki
God Member

London SE1
Reply #182 - 11.03.2012 at 21:34:26

Tsemppiä HK! Mä tulin kipeeks uuden vuoden tienoilla, ja vasta tällä viikolla pääsin yskästä eroon. Nyt yskin enää aamuisin, mikä on ihan luksusta! Työkaveri valitteli flunssanpoikasta, ja mulla oli taas eilen kurkku kipeä, mutta toivon hartaasti, ettei tarvis käydä läpi toista kierrosta. Pomo kun sairastaa myös. Tuntuu olevan pitkäkestoista tautia liikkellä, ja mun pitäis olla epyktin auringon alla terveenä (mielellään!) parin viikon päästä, ja sen jälkeen lähden ruotsiin. Lennoilla nyt helposti tulee flunssaa tai muuta pöpöä, mutta ei viittis ainakaan hirveessä taudissa olla lomalla.

Edit. lisään vielä, että jos löydät jostain imeskely-/purutabletteina sinkkiä, niin osta ihmeessä ja nappaa heti lärviin. Sinkki on kuulemma todella tehokas kun ensioireet iskee, ja lyhentää flunssaa roimasti. Mä en löytänyt kuin nieltäviä kapseleita, ja ne ei kuulemma tehoa flunssaan.
Back to top

« Last Edit: 11.03.2012 at 21:36:26 by iiki »  

IP Logged
flower
Global Moderator

Reply #183 - 11.03.2012 at 22:55:38

Vaikka mina en muuten usko mihinkaan luontaislaakkeisiin sun muihin, niin minulla kylla on monta kertaa jaanyt tauti tulematta jos heti ensimmaisesta aavistuksesta lahtien rupean ottamaan C-vitamiinia 1000mg 4-6 tunnin valein. Mutta sita pitaa ruveta ottamaan ennenkuin tauti on paalla.

Jotkut muut taas vannovat echinachean toimivuuteen, samalla systeemilla eli heti ennenkuin tauti ehtii puhjeta.
Back to top

IP Logged
Hanna Kristiina
God Member

G41
Reply #184 - 11.03.2012 at 23:47:35

Joo, tan taudin itamisaika on yli pari viikkoa ennen ku puhkeaa ja oon koko ton ajan ennen sairastumista syonyt melkoterveellisesti joten en nyt usko, etta mitkaan vitamiinit tassa ois auttaneet. Joskus sita sairastuu, vaikka kuinka terveellisesti elaisi. Niin ne virukset vaan iskee meihin kaikkiin joskus.
Back to top

IP Logged
plonti
God Member

Reply #185 - 12.03.2012 at 08:20:07

flower wrote on 11.03.2012 at 22:55:38:
.

Jotkut muut taas vannovat echinachean toimivuuteen, samalla systeemilla eli heti ennenkuin tauti ehtii puhjeta.

Ma vannon brandyn, mies viskin nimeen....Ed illalla juotiin lahemmas puoli pullollista, flunssa jai mutta paansarky tuli.....Lopetettiinkohan liian aikaisin?
Back to top

A shot in the glass is better than one in the ass!
  IP Logged
Marita
God Member

Reply #186 - 12.03.2012 at 09:07:46

plonti wrote on 12.03.2012 at 08:20:07:
.

Ma vannon brandyn, mies viskin nimeen....Ed illalla juotiin lahemmas puoli pullollista, flunssa jai mutta paansarky tuli.....Lopetettiinkohan liian aikaisin?

Tykkään enemmän brandysta mutta flunssaan kunnon viskitoti! Tai kaksi, tai kolme  Wink
Viskiä, kuumaa vettä, sitruunaa, hunajaa, sokeria.
Back to top

IP Logged
flower
Global Moderator

Reply #187 - 12.03.2012 at 09:09:39

Multa ei menis viski alas. Mies on oikein viskinystava ja ostaa joskus niita kalliita tosi pahan hajuisia, koko talo haisee tervalle tms.
Brandya voisi juoda Lumumbassa mutta ei muuten Smiley
Back to top

IP Logged
plonti
God Member

Reply #188 - 12.03.2012 at 09:14:01

Marita wrote on 12.03.2012 at 09:07:46:
plonti wrote on 12.03.2012 at 08:20:07:
.

Tykkään enemmän brandysta mutta flunssaan kunnon viskitoti! Tai kaksi, tai kolme  Wink
Viskiä, kuumaa vettä, sitruunaa, hunajaa, sokeria.

Tasta on useampi vuosi aikaa kun mentiin porukalla kotona pubiin. Mulla oli aivan hirvea olo, kauhea flunssa paalla, joka paikkaan sarki ja paa oli taytta rakaa, nena tukossa ja turpea. Otin yhden kuuman viskitotin ja poks! Nena aukes, roorit aukes ja mut valtasi aivan tolkuttoman ihana olo. Mies uskoo etta jos ottaa yhden viskin illassa se pitaa popot loitolla. Mun ongelma on etten voi jattaa yhteen brandyyn  vaan sita on sitten alettava kiskomaan olan takaa... Grin
Back to top

A shot in the glass is better than one in the ass!
  IP Logged
iiki
God Member

London SE1
Reply #189 - 12.03.2012 at 10:17:37

Nam nam, viskiä ja brandyä! En mä tiedä onko vitamiinit, sinkit ym nyt mitään luontaislääkkeitä, mun mielestä niitä on sitten vaikka ne poronsarviuutteet ja kaarnajauheet. Mä otan D-vitamiinia joka aamu. C-vitamiinia saan ihan liian vähän, pitäis käydä hakemassa purkki. Syön salaattia joka päivä, mutta en hedelmiä tai marjoja Sad
Back to top

IP Logged
Annie Oakley
God Member

Glasgow
Reply #190 - 12.03.2012 at 11:32:34

Loma loppu  Sad  Taalla on kylmaa ja harmaata  Angry
Back to top

Bring out yer Ned...
  IP Logged
minsku
Full Member

Reply #191 - 12.03.2012 at 13:48:50

Hanna Kristiina wrote on 11.03.2012 at 23:47:35:
Joo, tan taudin itamisaika on yli pari viikkoa ennen ku puhkeaa ja oon koko ton ajan ennen sairastumista syonyt melkoterveellisesti joten en nyt usko, etta mitkaan vitamiinit tassa ois auttaneet. Joskus sita sairastuu, vaikka kuinka terveellisesti elaisi. Niin ne virukset vaan iskee meihin kaikkiin joskus.

Niinpä. Oon kärsiny poskiontelovaivoista iät ajat, leikattukin on kahdesti. Saan myös helposti flunssia. Aina löytyy joku sanomaan, että ota omenaviinietikkaa, echinaceaa, vitamiineja... Toiset nyt vaan on paljon herkempiä ja vastustuskykyisemmilläkin joskus iskee tauti, vaikka mitä tekisi. Ei mullakaan aina pahaksi iske alkuoireiden jälkeen, mutta en oo huomannu vaikutusta millään poppakonsteilla. Hyvät yöunet joskus tuntuis auttavan, tai sanotaanko niin päin, että väsyneenä ainakin tauti iskee.
Back to top

IP Logged
1lyyli
God Member

Reply #192 - 12.03.2012 at 14:27:19

Annie Oakley wrote on 12.03.2012 at 11:32:34:

kylmää ja harmaata? ei täällä etelässä ainakaan. me tultiin kans lomalta ja musta tuntui ihanalta tulla kotiin. ei ole liian kuuma,saa jotain aikasekskin. silti eilen oli mukavan lämmintä, 17 astetta, me like.  kaikenlaiset kukat on alkaneet silläaikaa kukkia puutarhassa ja koko meidän katu on kuin sadusta, isot luumupuut kukkivat, kaunista.
koti on ihan paras paikka  Smiley

(olihan siellä lomallakin "ihan kivaa"... Cheesy)
Back to top

IP Logged
Annie Oakley
God Member

Glasgow
Reply #193 - 12.03.2012 at 16:45:15

1lyyli wrote on 12.03.2012 at 14:27:19:
Annie Oakley wrote on 12.03.2012 at 11:32:34:

kylmää ja harmaata? ei täällä etelässä ainakaan. me tultiin kans lomalta ja musta tuntui ihanalta tulla kotiin. ei ole liian kuuma,saa jotain aikasekskin. silti eilen oli mukavan lämmintä, 17 astetta, me like.  kaikenlaiset kukat on alkaneet silläaikaa kukkia puutarhassa ja koko meidän katu on kuin sadusta, isot luumupuut kukkivat, kaunista.
koti on ihan paras paikka  Smiley

(olihan siellä lomallakin "ihan kivaa"... Cheesy)

Glasgowssa on (melkein) aina kylmaa ja harmaata, oli vuodenaika mika tahansa  Angry  Grin

Lomalla oli kylla kivaa. Ja vaikka oli kuuma (+28C), sain ihan hyvin urheiltua  Smiley (...suunnittelee jo Floridaan muuttoa Roll Eyes  Grin ...)

Back to top

Bring out yer Ned...
  IP Logged
Tutta
God Member

Reply #194 - 12.03.2012 at 17:25:56

Olettepa te sairasta porukkaa! Jotain hyötyä tästä vanhenemisestakin on, vastustuskyky kaikennäkösiin pöpöihin on kehittynyt sen verran korkeelle tasolle, ettei juuri tule sairasteltua.  Cool

flower wrote on 12.03.2012 at 09:09:39:
Brandya voisi juoda Lumumbassa ... Smiley
 ????
Back to top

IP Logged
flower
Global Moderator

Reply #195 - 12.03.2012 at 17:45:59

Lumumba on kaakaota + brandya.
Back to top

IP Logged
Tutta
God Member

Reply #196 - 12.03.2012 at 17:59:59

flower wrote on 12.03.2012 at 17:45:59:
Lumumba on kaakaota + brandya.

Ahaa, luulin että se on joku paikka Afrikassa!  Grin
Ite en voi juoda viskiä tai brandya, kiitos teiniaikaisten kännien (samoin kun punaviini (Vinetto)!  Embarrassed Jo pelkkä hajukin tekee pahaa.
Back to top

IP Logged
Marita
God Member

Reply #197 - 12.03.2012 at 18:13:25

Brandy on parasta sellaisenaan ja Metaxa on ihanaa!
Back to top

IP Logged
iiki
God Member

London SE1
Reply #198 - 12.03.2012 at 18:45:26

Kiersin tänään ainakin 10 koruliikettä, enkä löytänyt mitään sopivaa. Äitee täyttää 50 ens viikolla, ja suunnittelin ostavani hälle rannekorun tai kellon tms, johon sais kaiverruksen. Ainoa hyvännäköinen minkä löysin, oli lähemmäs £500, joten jäi ostamatta. Kaikki muut näytti joltain arvottomalta rihkamalta, siis eikö nykyään saa enää edes kauniita koruja?? Nyt sitten oon tovin tässä istunut tutkimassa kalevalakoruja, josko löytäisin yhden, tilaisin, ja isä kävis maksamassa ja hakemassa liikkeestä. Ei nekään niin hyviltä nyt kuvissa näytä. Pitää kai tyytyä lahjakorttiin Sad
Back to top

IP Logged
Marita
God Member

Reply #199 - 12.03.2012 at 19:22:17

Minä tykkään ennemmin ostaa korut Suomesta. Kotipaikkakunnalla on liike, jonka omistajat ovat isän entisen työkaverin poikia ja heidän jälkeläisiään. Hyvää tavaraa ja kunnon laatua. Eikä tätä ns. kultaa eli 9ct...

Kuinka vauhdikas sun äitis on? Voisit keksiä jotain muuta kuin korua. Tietty aikalailla viimetipassa ollaan jos on ensi viikolla.
Back to top

IP Logged
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11
Send Topic Print