Welcome, Guest. Please Login
muurikka_banner
  News:
We've upgraded to YaBB 2!
  HomeHelpSearchLoginRegister

Pages: 1
Send Topic Print
Vakuutukset (Read 145 times)
Jaea
Senior Member

London town, SE16
Vakuutukset
28.05.2012 at 12:15:44

Äh, en osaa! Mulla on Suomessa kotivakuutus, johon on lisätty matkavakuutus harjoitteluajalle ja tämä combo ulottuu siis kaikkeen omaisuuteeni Suomessa ja ulkomailla sekä itseeni ja vähän kaikkeen, mitä nyt voi sattua (vahingot majoituspaikassa yms.). Kotivakuutus on ifiltä ja maksaa n. 70e/vuosi ja kuuden kuukauden matkavakuutus oli about 150e. Nyt on kuitenkin niin, että aion tänne jäädä, mitä mun kannattais tehdä?

Onko täällä vakuutukset minkä hintaisia? Asun vuokralla ja olen opiskelija. Ei ole aiemmin paljon tarvinnut näitä miettiä, kun Suomen kotivakuutus kattaa kuitenkin automaattisesti kaiken omaisuuden eikä ole tarvinnut esim. laskeskella tavaroiden arvoa.

Täällä luulis olevan väkeä, jotka on samassa tilanteessa joskus olleet Smiley Miten te hoiditte vakuutusasianne tänne siirtyessänne?
Back to top

« Last Edit: 28.05.2012 at 12:19:16 by Jaea »  
  IP Logged
porkkana
God Member

Re: Vakuutukset
Reply #1 - 28.05.2012 at 12:57:46

Vuokralla asuessa pitaa (siis vuokranantajat vaativat etta se on kunnossa ennen muuttoa) olla contents insurance, kimppakampissa mulla ei koskaan sita ollut, mutta nyt meilla on yhden makkarin kampassa ja se on jotain £7. Matkavakuutus ja kaikki muut mahdolliset onkin sitten sen paljon parjatun kuukausimaksullisen pankkitilin kautta. Muuten sitten kai esim Post Office, Tesco jne myy kohtuuhintaisia matkavakuutuksia.

E: Suomessa asuessa mulla ei ollut koskaan kotivakuutusta, mutta matkavakuutuksen yms vaan soitin Tapiolaan ja peruutin, kun muutin tanne.
Back to top

« Last Edit: 28.05.2012 at 12:58:38 by porkkana »  
  IP Logged
Hanna Kristiina
God Member

G41
Reply #2 - 28.05.2012 at 14:07:44

Mulla ei ole ikina ollut contents insurance! Ei sita ole multa kukaan landlord vaatinut
Back to top