Welcome, Guest. Please Login
Finn-Guild
  News:
We've upgraded to YaBB 2!
  HomeHelpSearchLoginRegister

Pages: 1 ... 8 9 10 
Send Topic Print
Uudet arsytyksen aiheet (Read 1879 times)
MaryO
Junior Member
**

Re: Uudet arsytyksen aiheet
Reply #225 - 09.07.2012 at 13:55:40

Mä kaipaan kyllä Suomen kesää! Vaikka ihmiset valittaa siitäkin Suomessa kun on kylmä ja ei paista aurinko mutta Suomessa sentään on kuitenkin kunnon helteet ja auringonpaiste. Täällä p rkleen Lontoossa ei näemmä ainakaan rusketusta saa ja ikinä ei aurinko kyllä paista edes päivää kokonaan. Helteistä nyt puhumattakaan...
Back to top

IP Logged
anskusa
Senior Member

London (NW10)
Reply #226 - 09.07.2012 at 13:57:04

MaryO, viime syyskuussa ja lokakuun alussa oli ainakin helteet Lontoossa että kyllä ne vielä joskus tulee :D
Back to top

IP Logged
iiki
God Member

London SE1
Reply #227 - 09.07.2012 at 14:06:34

Mua suruttaa niin vietävästi. Näin nyt kissani vielä, sen 19v vanhuksen, ja tiedän sen olleen viimeinen kerta. Kyllä se on mennyt niin huonoksi, että. Mä en ole koskaan nähnyt noin laihaa kissaa, ja kissa kuitenkin syö kolme liha-ateriaa päivässä. Sen hengitys rahisee ja on hidastunut liikkeisään. Sillä ei ole kuin luuta ja nahkaa, ja se nahka ei edes roiku, vaan on tosi tiukka. Kissa ei elä enää pitkään, ja se kärsii kun on kuuma. Mutta se ei valita, eikä näytä olevan mitään kipuja, joten ei sitä uskalla lopettaakaan. Kun se tuntuu olevan ihan ok. Hyppää vielä ihan normaalisti sohvalle, sänkyyn ym... Ja alas, eikä ongelmaa. Mutta istua se ei voi, vaan kyykkii. Tosin voi johtua siitä, että sillä on hirveä karvatakku takapuolen alla, jota ei anna leikata pois. Se pissaakin seisaaltaaan! Grin Sitä ei paljon voi silittää enää kun päästä, kun selässä on vaan selkäranka ja kyljessä kylkiluut... Mutta ei sillä mitään vikaakaan ole, joten en tiedä mikä olis paras ratkaisu.. Kai antaa vaan olla kunnes luonto tekee tehtävänsä. Jos se menee huonoksi ja itkee taas (keväällä se itki yhden illan kipujaan, mutta parani), niin sitten on kai katsottava uudestaan. Voi että mua itkettää Cry
Back to top

On nii lysti notta ei saa lakkaamaha, ja ku lakkaa, rupiaa uurestansa!
  IP Logged
Pages: 1 ... 8 9 10 
Send Topic Print