Mua suruttaa niin vietävästi. Näin nyt kissani vielä, sen 19v vanhuksen, ja tiedän sen olleen viimeinen kerta. Kyllä se on mennyt niin huonoksi, että. Mä en ole koskaan nähnyt noin laihaa kissaa, ja kissa kuitenkin syö kolme liha-ateriaa päivässä. Sen hengitys rahisee ja on hidastunut liikkeisään. Sillä ei ole kuin luuta ja nahkaa, ja se nahka ei edes roiku, vaan on tosi tiukka. Kissa ei elä enää pitkään, ja se kärsii kun on kuuma. Mutta se ei valita, eikä näytä olevan mitään kipuja, joten ei sitä uskalla lopettaakaan. Kun se tuntuu olevan ihan ok. Hyppää vielä ihan normaalisti sohvalle, sänkyyn ym... Ja alas, eikä ongelmaa. Mutta istua se ei voi, vaan kyykkii. Tosin voi johtua siitä, että sillä on hirveä karvatakku takapuolen alla, jota ei anna leikata pois. Se pissaakin seisaaltaaan!

Sitä ei paljon voi silittää enää kun päästä, kun selässä on vaan selkäranka ja kyljessä kylkiluut... Mutta ei sillä mitään vikaakaan ole, joten en tiedä mikä olis paras ratkaisu.. Kai antaa vaan olla kunnes luonto tekee tehtävänsä. Jos se menee huonoksi ja itkee taas (keväällä se itki yhden illan kipujaan, mutta parani), niin sitten on kai katsottava uudestaan. Voi että mua itkettää